Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vikakoodi 47: LLST, min. Number of revolutions does not reach and/or number of revolutions too low for LS- or AGR-test
Mitä mahtaa tarkoittaa? kierrokset ei täsmää jne.
vtu, kun tarvii noita lyhenteitä viljellä
Lähinnä noi nyhenteet LLST, LS ja AGR on epäselviä
En löytänyt haulla vaikka tiedän mitä evg (joka korvaa evvk lyhenteen) tarkoittaa
Tuskin on ainakaan eec-iv. Olisko jotain marellin juttuja???
Onko tuossa kyseessä testi jossa painetaa kaasua moottorin käydessä?
Jos oot liian hätäseen painanut, ettei kierrokset ole ehtinyt nousta riittävästi tms. Tai sitten se antaa väärää tietoa asentoanturilta.
Mulla tuli korpparissa semmonen koodi, että kierrokset ylittäneet "kovan" kierrosrajoittimen jossain vaiheessa. Ilmeisesti eukko vaihtanut vahingossa ykköstä pesään kun on kolmosta koittanut tms.
Ai niin unohdin hätäpäissäni laittaa auton tyypin, eli 1,6 efi esco -91
Nyt se prkl herjaa 1. tyhjäkäyntiventtiliä, puhdistettu on muttei auta...
2. nopeus anturia, pystyyköhän sen kuntoa mitemkään toteamaan?
Ja 3. seos on laihalla.
Voihan se olla bensanpainekkin kun en oo sitä vielä mitannut (pitäs vissiin olla 2-2,5 bar)
Ja vikahan on että auto"kuolee" kun kierrokset menee yli 3400 rpm.
Kun ottaa jonkun piuhan irti (take me home) niin sitten kiertää suht hyvin.
Kovasti oon yrittänyt molempien palstojen haku-toiminnolla etsiä, mutta vielä ei oo ratkasua löytynty.
Mikä ohjelma sulle tommosen selitteen antoi koodille???
Mulla lukee ainakin kirjassa koodi 47: joutokäynnin säätöventtiili. Minimikierroksia ei saavuteta.
Netistä löysin ton selityksen.
Pitääkö muuten sen tyhjäkäyntiventtiilin pitää 100%, venttiilin kun ottaa irti ja imee letkunyhteestä niin kyllä se pikkasen vuotaa.