Mitä tarkoittaa koodi 47?

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
hana
Viestit: 144
Liittynyt: 21 Huhti 2005 10:10
Paikkakunta: Lempäälä

Mitä tarkoittaa koodi 47?

Viesti Kirjoittaja hana »

Vikakoodi 47: LLST, min. Number of revolutions does not reach and/or number of revolutions too low for LS- or AGR-test

Mitä mahtaa tarkoittaa? kierrokset ei täsmää jne.
vtu, kun tarvii noita lyhenteitä viljellä :evil:
Lähinnä noi nyhenteet LLST, LS ja AGR on epäselviä
En löytänyt haulla vaikka tiedän mitä evg (joka korvaa evvk lyhenteen) tarkoittaa :lol:
Kyllä lähtee.... jos ei lähde niin sutii...
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

mikä auto?

eec-iv vikakoodi 47 - 4WD switch closed (E4OD)



http://www.mustangsandmore.com/ubb/EECIVcodes.html
Focus 1.0 edition a6 2017
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Tuskin on ainakaan eec-iv. Olisko jotain marellin juttuja???

Onko tuossa kyseessä testi jossa painetaa kaasua moottorin käydessä?
Jos oot liian hätäseen painanut, ettei kierrokset ole ehtinyt nousta riittävästi tms. Tai sitten se antaa väärää tietoa asentoanturilta.
Mulla tuli korpparissa semmonen koodi, että kierrokset ylittäneet "kovan" kierrosrajoittimen jossain vaiheessa. Ilmeisesti eukko vaihtanut vahingossa ykköstä pesään kun on kolmosta koittanut tms.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
hana
Viestit: 144
Liittynyt: 21 Huhti 2005 10:10
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja hana »

Ai niin unohdin hätäpäissäni laittaa auton tyypin, eli 1,6 efi esco -91

Nyt se prkl herjaa 1. tyhjäkäyntiventtiliä, puhdistettu on muttei auta...
2. nopeus anturia, pystyyköhän sen kuntoa mitemkään toteamaan?
Ja 3. seos on laihalla.
Voihan se olla bensanpainekkin kun en oo sitä vielä mitannut (pitäs vissiin olla 2-2,5 bar)

Ja vikahan on että auto"kuolee" kun kierrokset menee yli 3400 rpm.
Kun ottaa jonkun piuhan irti (take me home) niin sitten kiertää suht hyvin.

Kovasti oon yrittänyt molempien palstojen haku-toiminnolla etsiä, mutta vielä ei oo ratkasua löytynty.
Kyllä lähtee.... jos ei lähde niin sutii...
Avatar
Suamine
Viestit: 42
Liittynyt: 18 Kesä 2006 23:56
Paikkakunta: Hattula, Pekola

Viesti Kirjoittaja Suamine »

Autodata antaa vikakoodille nimen idle air control (IAC) sensor

Tiedä sitten tietääkö tuo mitään vaiko onko juuri tuo... vaikuttaa kylläkin tyhjäkäyntiin..
Sierra 2.0 laser -87 (käyttis)
Sierra 2.0 laser -85 (projekti)
Fiesta 1.0 -86 (kansivammainen)
Avatar
Poude
Viestit: 424
Liittynyt: 01 Loka 2006 12:14

Viesti Kirjoittaja Poude »

herra 47
Mondeo Mk1
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Mikä ohjelma sulle tommosen selitteen antoi koodille???
Mulla lukee ainakin kirjassa koodi 47: joutokäynnin säätöventtiili. Minimikierroksia ei saavuteta.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
hana
Viestit: 144
Liittynyt: 21 Huhti 2005 10:10
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja hana »

Netistä löysin ton selityksen.
Pitääkö muuten sen tyhjäkäyntiventtiilin pitää 100%, venttiilin kun ottaa irti ja imee letkunyhteestä niin kyllä se pikkasen vuotaa.
Kyllä lähtee.... jos ei lähde niin sutii...
Vastaa Viestiin