Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mistä vois lähteä metsästämään tälläistä 1.6 turbo moottoria+tarvittavat osat? Tulis -89 1.6 Orioniin. Mitähän pitäis muuttaa katsastukseen? Ja moottori sais mielelläään olla viritetty... n.200hv olis kiva...
Eikö se riitä että on kone RS-Turbosta ja kaikki tarvittavat muutokset tehty? Eihän katsastuksessa mitata tehoja? Ja ei ole edes katalysaattoria. Mikä voisi maksaa??
Jotta sen orionin saa katsastettua niin jarrut ja alustanosaa täytyy vaihtaa. Osta jostain mällätty RST ja vaihda siitä kamat orioniin.
Onhan noita ollu nettiautos myynnis.
Jälleenmyyntiarvo noilla RST eskoilla on nyt suurinpiirtein nolla että mitään et saa takaisin mitä siihen sijoitat, eikä tuo arvo tuosta nouse.
Vakiokoneeseen kun vaihtaa kunnon coolerin vähän isomman turbon ja efin niin ei se 200 niin kaukana ole. Ja jos oikein hyvin käy niin kytkin pitää, luultavasti ei.
mistä turboprojektista saisi muka rahansa takaisin..
en tiedä kuinka paljon on liikkeellä RST koneita, mutta varmana on hinnoissaan nekin. melkein parempi olisi alkaa kasaamaan sitä konetta palapalalta. niin itse ainakin tekisin, ja sit olisi todellakin se 200hp aika lähellä totuutta, varsinkin on tekis ZVH motin niin kestääkin..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
siipicossu kirjoitti:Pitäisi olla helppo homma laittaa rst:n kone orioniin kun ovat samaa mallisarjaa.
Juuri näin. Mistähän tuollainenkin linjaveto on tullut Ja teholappuja ei tarvita jos sinne laitetaan RST escon pannu sellaisenaan eikä vaan jotakin turbotettua 1.6cvh konetta. Ja 200hv saadaan reilusti rikki-poikki ihan vakiokoneella jos vaan välijäähdytin, putkisto ja moottorinohjaus on ok. Seuraaviksi pullonkauloiksi muodostuu näiden jälkeen ahdin ja veivien kestävyys. Sitten nokka-akseli + kansi. Noita 300hv koneitakin on tosiaan jo aika paljon, eikä niissä ole mitään amerikantemppuja tehty. Isompi ahdin ja hommat vaan tehty oikein jotta kestää sen 1.5-2.0 bar ahtoja.