Ja tuli testattua toi lukkiutumattomuusjärjestelmä...kiihdytin yli sataseen ja polkasin jarrun täysillä lattiaan, auto pysähtyi todella hyvin ja ei tullut mustaa vanaa alle.

Mutta huonommin se pysähtyy kun ei ABS jarrullinencrashline kirjoitti: Ja tuli testattua toi lukkiutumattomuusjärjestelmä...kiihdytin yli sataseen ja polkasin jarrun täysillä lattiaan, auto pysähtyi todella hyvin ja ei tullut mustaa vanaa alle.
Oliskin vain kaksi johon vaihtaa, mutta ensin on kolme omaa (joista yhteen jo vaihtanut) ja sitten vielä porukoilla kaksi autoa, joiden renkaan vaihto jää tietysti taas minulle. Kyllä on kivaa kun tietää että on viikonloppuna jotain tekemistäkd kirjoitti:Luojani, anna minulle voimaa vaihtaa ensi viikonloppuna kahteen automobiiliin kesärenkulat alle ja samalla pyytäisin että selkäni ei kovin kipeytyisi, aamen.
Olen siihen vain ja ainoastaan erittäin tyytyväinenPoude kirjoitti: Mutta huonommin se pysähtyy kun ei ABS jarrullinenEihän abs:n tehtävä ole muuta kuin tehdä ohjaus jarrutustilanteessa mahdolliseksi, pysähtymiseen se vaikuttaa negatiivisesti, testattu juttu.
Vähän infoo jos tarkotus oli kehuskella ABS autoasi
Vaihda ihmeessä se rengas kokonaan pois tai 2kpl renkaita vaihdat, tai koko sarjan koska ennen pitkää hajoaa alustasi puslat ja koiranluut sekä jousitus väsyy iskarit paukkuu ja laakerit kuluu rikki jne jne... Ja sitten syytät pahimmassa tapauksessa vielä Automerkkiä kun autosi hajoaa muka käsiisiPoude kirjoitti:Renkaita tasapainotettiin, kaikki muut ok mutta yhteen kone pyysi painoja 105grammaa!?, vanne ei ollu kiero, mutta kumi pomppii ihmeellisesti? 100:n vauhdissa alkaa pikkunen väpätys =/
Kainuussahan minä...IC kirjoitti:^Mihnä kuhna sie majailet ??? Mulla on nyt kummassakin Hopassa kesägummit alla, lupailivat sen verran lämpöisiä kelejä, loppuviikolla lämmöt yölläkin luokkaa +5 ja päivät pelkkää paistetta 8) Seuraavaksi sitten pikkuruosteiden kimppuun, kaikkea se talvi onkin tuossa vanhemmassa saanut aikaan. Kevätaurinko paljastaa...