Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ei tarvise jarru purkaa kuin 1.6 rieskassa. Eipä siinä hommassa mitään vaikeaa ole. Irroitat vain navan mutterin->tunkkaat ylös->pyörä pois->rumpu pois->laakeripesä 4llä pultilla ne irti-> Vedät laakeripesän pois->Hakkaat penkissä laakerin pohjat pois ja asennat uudet-> takaisin kiinni.
Levyjarrullisessa toki purkaat levyn ja satulan pois.
Muista tarkastaa ettei se oo syöny mistään tavaraa pois. Usein syö navasta tavaraa jollonka uudella laakerillakin jää löysäksi vaikka kuinka kiristäis. Rumpujarrullisissa tätä olen havainnut, mutta levyjarrullisessa en vielä ole.
Kiitos taas selkeestä ohjeesta Ares! muuta kun huomenna laakeri kauppaan ja näin! mitäs mä siin vaiheessa joudun hankkii uutta jos ja hyvinkin mahdollisestikin äänistä päätellen on laakerin rikki ollessa osat syönneet toisiaan enemmänkin?
Kerran ku menin laakeria ostaan, niin myyjä kysy että otatko koko paketin?
O.K. sanoin minä, ja luulin että paketissa olis vaan 2x laakeri + stefa + vaseliini... mutta siellä olikin tosiaan "koko paketti".
oho.. oliko halpa? oon tavannut normaali paketin (laakerit+stefat+rasva+mutterit) lisäksi sellaisen missä tulee pelkät laakerit vain, se on jo perverssiä
Jaakko85 kirjoitti:Häh, joutuuhan ne vanhat koolit poistamaan kuitenkin, ellei tämä "kokopaketti" tarkoita sitä että tulee koko laakeripesäkin mukaan ?
Nimen omaan laakeripesäkin mukana.
Hintaa en enää muista, siitä kun on jo 5v. aikaa kun sellaisen ostin.