Saahan siitä olla mitä mieltä tahtoo, mutta asia on KÄYTÄNNÖSSÄ (onko joku kuullut tälläisesta?) niin että esimerkiksi sierrassa ja scorpiossa toteat map-anturin vian irroittamalla siitä johdot. Käynti ei muutu tai paranee ja jollonka tiedät että joudut vaihtamaan kyseisen osan. Vika ratkaistu.
Sama pätee myös kaasuläpänasentoanturille
Tyhjäkäyntisäätimen kunnon voi todeta taas seuraavasti dohc 8 tappisessa: Irroita se iso letku joka menee kaasuläpälle. Pidän hanska kädessä niin ettei se saa ilmaa sieltä. Jos käynti ei muutu paljoa niin säädin toimii. Jos muuttuu paljon tai sammuu niin se ei toimi. Toki voihan se olla jumittanu auki asentoon, mutta sen pitäisi joka pojan ymmärtää mitä silloin tapahtuu
Suuttimet pystyy kokeilemaan myös irrottamalla johto sekä tulpat tietysti.
Lambda anturin irroittaminen ei korvaan kuulu ollenkaan, mutta näkyy päästömittauksessa tosin heti.
Kokeile tonis minkälaiset bensapaineet ovat? Se ei vielä kerro paljoa jos bensaa tulee. Oletko varmaa, että kipinä tulee?
Itse kerran kokeilin laiskana vain yksi tulppa kiinni ollessa. Hyvin antoi puola kipinää, mutta ei vaan toiminu sitten. Päiviä myöhemmin hoksasin koittaa kaikki tulpat kiinni ollessa ja ei kipinää antanut->puola rikki. Laiska kun olin niin vetäsin virranjakajaan tulevan johdon irti ja kokeilin testitulpalla
Koita nypätä ilmamäärämittarien johdot irti tai jos map anturi niin sen johto irti ja kokeile uudelleen.
Onko sinulla tai tutuillasi mahdollisesti lainata toista ecua? Voisit kokeilla toisella boksilla.