
keskusyksikkö paskanako?
keskusyksikkö paskanako?
onko kellään ollu samanlaista vikaa?(ford escort 1.6 -95)auto hyyty kesken ajon.korjatavana ford huollossa!tarkistivat map-anturin,kaasuläpän asennon tunnistimen,sulakerasian,autonjohtosarjan!epäilivät et keskusyksikkö paskana!tilansin saksasta uuden(käytetyn)auto toimi kahdella pytyllä!auto toimii kun ottaa ilmanmäärämittarin töpselin irti,mut päästöarvot päin peetä! oisko kellään mitään vinkkejä??? 

No se menee taas siihen vikatilaan kun ottaa ilmamäärämittarin johdon irti. Se ei kerro oikeestaan mitään muuta kuin, että vika todennäkösesti on jossain antureista koska vikatilassa on käytössä esiasetetut sytkä ja bensakartat joilla "ohitetaan" antureita.
Eikö ne merkkihuollossa lukenut ollenkaan vikakoodeja???
Tietty myös EDIS sytkäboksi voi olla viallinen. Jos se antaa vääriä ennakoita.
Eikö ne merkkihuollossa lukenut ollenkaan vikakoodeja???
Tietty myös EDIS sytkäboksi voi olla viallinen. Jos se antaa vääriä ennakoita.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Morjes Moilanen! Mulla on samantyyppinen projekti Mondeon kanssa (varmaan sama zetec kone kuin sinulla, mut 1.8 )
Hyyty kesken ajon eikä enää käyntiin. Bensapumppu ei käy yms. kts. Keskustelu aiheesta "1.8 Mondeo -96 sähkövika". Löysin oikosulun joka on räpsinyt ja aiheuttanut jotain ...
En vielä vienyt fordille, kun arvelen et saan ton saman vastauksen eli boksi sökönä. Paljo makso boksi Saksasta? Entä tutkiminen fordilla, parin tunnin laskutus + testeri vai enämpi?
Hyyty kesken ajon eikä enää käyntiin. Bensapumppu ei käy yms. kts. Keskustelu aiheesta "1.8 Mondeo -96 sähkövika". Löysin oikosulun joka on räpsinyt ja aiheuttanut jotain ...
En vielä vienyt fordille, kun arvelen et saan ton saman vastauksen eli boksi sökönä. Paljo makso boksi Saksasta? Entä tutkiminen fordilla, parin tunnin laskutus + testeri vai enämpi?
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Menee vähän ohi, mutta EDIS:hän ei varsinaisesti säädä ennakkoa.
Pitää vaan ennakon 10º EYKK jos ECU ei toisin määrää.
Mut sitä varmaan TeRoK tarkotit, ei viittis tästäkin alkaa kinata...
Jos se käy vaan kahdella niin Ediksen toinen puolan ohjaus voi olla pimeenä tai puolasta voi olla toinen puoli mykkä tai ehkä on vaan hapettuneita liittimiä.
T. Jari H
Pitää vaan ennakon 10º EYKK jos ECU ei toisin määrää.
Mut sitä varmaan TeRoK tarkotit, ei viittis tästäkin alkaa kinata...
Jos se käy vaan kahdella niin Ediksen toinen puolan ohjaus voi olla pimeenä tai puolasta voi olla toinen puoli mykkä tai ehkä on vaan hapettuneita liittimiä.
T. Jari H
Menikös se niin päin? Muistin, että olis mennyt edisiltä eculle PIP signaali joka määrittää ennakon ja eculta taas tullut SAW takasin.
Voipi olla noinkin kun sanoit. Ei kinata ei
EDIT: Aivan. Megasquirtin sivuilta kävin lunttaamassa niin ecuhan sen ennakon loppupeleissä laskee, mutta osittain PIP signaalin perusteella sentään.
Voipi olla noinkin kun sanoit. Ei kinata ei


EDIT: Aivan. Megasquirtin sivuilta kävin lunttaamassa niin ecuhan sen ennakon loppupeleissä laskee, mutta osittain PIP signaalin perusteella sentään.
Viimeksi muokannut TeRoK, 05 Maalis 2007 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96