
siellä asiantuntevia kavereita noissa jutuissa

vastaisin jos osaisin>ei oo oikeen tarpeeks hyvin noi hallussa

EEC-IV ?? , eikös tuo ole jota käytetään esim sierroissa ja vanhemmissa scorppareissa yms ja EEC-V sitten noissa enempi 90-luvun vehkeissä missä alkaa olla lambdaa, ajonestoa yms sälääRegu kirjoitti:jos haluaa korvata ms:llä kokonaan eec-iv:n niin mitä ominaisuuksia autosta häviää? ajonesto?
En tiedä, mutta uudet johot olis hyvä vaihtoehto, jos on aikaa ja halua vetää uudet johdotukset...mato kirjoitti:Löytyykö keltään 2.8 efi:n kytkentäkaavioita? Pitäis saada tietää, että mikä on mikäkin johto, kun lähen asentaa megaruuttaa. Vai miten pitäis asentaa, jos ei löydy niitä kaavioita? Uudet johdot?
Olet oikeassa että eec-iv boxia löytyy sierroista ja scorppareista mutta myös mk6 escoista ja samanikäisistä mondeoista sillä erolla että escoissa ja mondeoissa on hieman useampi piuha käytössä kuin riesassaVesQ kirjoitti: EEC-IV ?? , eikös tuo ole jota käytetään esim sierroissa ja vanhemmissa scorppareissa yms ja EEC-V sitten noissa enempi 90-luvun vehkeissä missä alkaa olla lambdaa, ajonestoa yms sälää
Vai olenko jotain käsittänyt mehtään
Juu ensin perusteet haltuun ennenkö alkaa ihan perusteita kysellä. Tai siis edes vähän näkisi vaivaa ennenkö aloittaa kysymään valmista settiä ja kasaajaaMr_Who kirjoitti:Aiheesta kyllä löytyy tietoutta, joten eikun googlella etsimään hakusanalla 'megasquirt' niin luulis löytyvän selitys. Tämä siksi, koska en jaksa ruveta selittämään...
Kun kyseessä on kuitenkin valmiiksi ruiskuauto, ainoat 'kalliimmat' kamat tulee olemaan se imusarja ruiskuineen ja itse Mega. Valmiiksi kasattuja Megoja saa pikkasen päälle parilla sadalla (jotkut taitaa myydä allekin) ja noista mainituista ruiskuvehkeistä ei pitäisi satastakaan joutua maksamaan.lakritsimies kirjoitti:Täytyy vaan tutkia hieman että mitäs ne kaikki hilppeet tulis kustantamaan että kannattaako kokeilla.