Onkos kukaan tutustunut tuohon scorpionin automaatiseen lämmönsääntöön?
Olisi kiva tietää miten etsiä vikaa siitä kun se toimii miten sattuu...
Vika alkoi yhtäkkiä eli ennen homma toimi niin kuin pitääkin eli auto lämmitetään mahdollisimman nopeasti halutuksi jonka jälkeen puhalluksen tehoa voi tiputtaa lähes minimiin ja lämpötila pysyy tasaisena.
Jos säädän halutuksi lämmöksi vaikka 24 asttetta niin lämpö ei mielestäni tuohon nouse vaan jää paljon alemmas.
Jos säädän 29 niin tulee lämpöä paremmin mutta vastaavasti puhallin pauhaa täysillä joka on loogista kun systeemi tahtoo lisää lämpöä puhaltaa mutta ei jostain syystä siirrä läppää lämpöisen puolelle.
Käytän manuaali säätöä, HI ja puhaltimen säätö puoleenväliin niin tulee lämmitä niin että koko auto lämpiää vaikka ulkona olisi -18c.
Tiputan haluammakseni lämmöksi taas sen sopivan 24 niin lämpätila tippuu taas ihan jonnekin muualle kuin siihen 24:n.
Toinen ongelma on se että tyhjänkäynillä puhalluksen lämpötila putoaa tyyliin että vesi ei kiertäisi kunnolla mutta jos nostaa klierokset 1200:n niin sitten lämpöä riittää.
Lämppärin kenno,vesipumppu,termari ja nesteet tuoreet.
Nestettä on rittävästi.
Lämmönsäätö...
Lämmönsäätö...
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/