Kone nakuttaa ja on tehoton kansiremontinkin jälkeen (OK!
Kone nakuttaa ja on tehoton kansiremontinkin jälkeen (OK!
Kone on nyt koottu, mutta sama nakutus on pysynyt ja auto on paaaljon tehottomampi, käyntiin silti lähtee laakista, mikä vaikuttaa tehottomuuteen?. Imusarjan takana olevasta johtopaketista lähtee yksi johto ,enkä tiedä mihin se kuuluu, mustavihreä väriltään, noin 25cm pitkä, ja sen päässä on kuin mopon tulpan hattu pienoiskoossa.
Kanteen tehtiin seuraavat työt:
-Kansi plaanattiin, (noin milli lähti.)
-Seetit työstettiin
-Venttiilit työstettiin / karstat pois
-Venttiilien päistä jouduttiin ottamaan vähän pois koska venttiilit jäivät kantamaan, kaiken tämän jälkeen venttiilien pidot mitattiin ja kaikki oli OK.
Kansipahvi sekä pakosrj. tiivisteet uusittiin.
Loppuuko hydr. nostimista vara, vai onko ne niin jumissa että ei tule tarpeeksi ulos? sisään ne kyllä painuvat kun ne ensin öljystä tyhjentää. Kuinkahan paljon niiden kuuluu tulla poispäin? näyttäis kyllä että niissä on joku toppari ja siihen asti se tuleekin.
Kanteen tehtiin seuraavat työt:
-Kansi plaanattiin, (noin milli lähti.)
-Seetit työstettiin
-Venttiilit työstettiin / karstat pois
-Venttiilien päistä jouduttiin ottamaan vähän pois koska venttiilit jäivät kantamaan, kaiken tämän jälkeen venttiilien pidot mitattiin ja kaikki oli OK.
Kansipahvi sekä pakosrj. tiivisteet uusittiin.
Loppuuko hydr. nostimista vara, vai onko ne niin jumissa että ei tule tarpeeksi ulos? sisään ne kyllä painuvat kun ne ensin öljystä tyhjentää. Kuinkahan paljon niiden kuuluu tulla poispäin? näyttäis kyllä että niissä on joku toppari ja siihen asti se tuleekin.
Viimeksi muokannut Poude, 28 Tammi 2007 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mondeo Mk1
Piuhalle löytyi paikka, oli siitä "öljynrajapaineventtiilistä" irronnut, ei liity vissiin öljynpainevaloon koska ei palanut.
Jako tarkastettiin vain sillon kun konetta pyöritettiin käsin, tuskin on hypännyt, nollasin ohjausyksikön ja kone kerää kierroksia paremmin. Voi nyt toimiakkin niinkuin pitää, koeajolle en päässyt kun oli painava peräkärry tallin ovien edessä
Nakutus pienenee muuten kokoajan, mitä enemmän konetta käyttää,tai sitten vaan korva tottuu...
Auto muuten käynnistyy nyt todella terävästi siitä plussat. ja tyhjäkäyntikin löytyy komeasti.
Jako tarkastettiin vain sillon kun konetta pyöritettiin käsin, tuskin on hypännyt, nollasin ohjausyksikön ja kone kerää kierroksia paremmin. Voi nyt toimiakkin niinkuin pitää, koeajolle en päässyt kun oli painava peräkärry tallin ovien edessä
Nakutus pienenee muuten kokoajan, mitä enemmän konetta käyttää,tai sitten vaan korva tottuu...
Auto muuten käynnistyy nyt todella terävästi siitä plussat. ja tyhjäkäyntikin löytyy komeasti.
Mondeo Mk1
voipi olla että hydet vain keräilee öljyjä sisuksiin..
ei ole tästä zetecin purusta ja kasauksesta mitään käsitystä vielä, mutta CVH ainakin rallatti kuin kuolemaa tekevä pari min kunnes hiljeni aivan kokonaan, kone toimi edelleen siis
ei ole tästä zetecin purusta ja kasauksesta mitään käsitystä vielä, mutta CVH ainakin rallatti kuin kuolemaa tekevä pari min kunnes hiljeni aivan kokonaan, kone toimi edelleen siis
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Jeps. Täytyy tänään heittää joku lenkki tolla, luulen että ne nostimet kerää öljyä pikkuhiljaa koska ääni on pienentynyt kokoajan, melko hitaasti ne kyllä täyttyy, no, ei se niiden röörikään mikään iso ole...
Jos ei auta niin täytyy vilkasta jako..tai no voishan sen vilkasta ennen koeajookin..
Jos ei auta niin täytyy vilkasta jako..tai no voishan sen vilkasta ennen koeajookin..
Mondeo Mk1
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 04 Tammi 2007 21:14