No nyt jousen vaihto eteni, tuli hankittua uudet jouset....
...sitten kootessa huomattiin, että kun iskarin yläpään ensimmäistä mutteria kiristää, niin se menee läpi siitä alakupista ja siihen piti pistää prikka...järjestys siis yläpäässä alhaaltapäin iskarinvarsi, jousi, jousilautanen, lituskalaakerilevy, alakuppiylösalaisin, OMA PRIKKA, alamutteri, sitten se kumirinkula pellissä, konehuoneessa yläkuppi ja mutteria kiinni......mutta, mutta, kun päivä alkoi jo hämärtyä niin huomattiin, että iskarin kierteistä yläpäätä ei riitä ylämutterille kuin 7-8 mm ja purkuvaiheessa sitä oli vielä 3-4 cm, eli suomeksi sanottuna jotkut osat/vaiheet siellä meni pieleen.....
...joo, löytyyhän tuolta kuva siitä miten sen pitäis olla:
http://www.todowarnes.com/demanda/manua ... 903-11.pdf
..sivulla 5 alhaalla siitä hässäkästä, mutta eipä niitä katteltu siinä kiireessä...kyllähän sillä ajella voi, eikä se mitään erityistä kolinaa pidä sieltä edestä, mutta taitaa homma mennä uusiksi....en tiä sitten....tommosta prikkaa siellä ei olut...pitäisköhän sen alamutterin mennäkin läpi siitä alakupista läpi suoraan laakerin päälle....vaikee selittää, ku ei oo kuvia......
