Transiteista

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Transiteista

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Mistä hemmetistä löytyis noi 2000 eteenpäin transittien malli selvennökset ja tekniset tiedot???
Noi on niin jumalattoman sekaviksi jotenkin saatu.
Pitäs firmalle kattoa työautoks jotain kuorma-autoks rekisteröityä mallia ja olis kiva tietää esim. minkä tehonen kone missäkin mallissa on... ja myöskin onko se pitkä tai korkea.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Re: Transiteista

Viesti Kirjoittaja henu »

TeRoK kirjoitti:Mistä hemmetistä löytyis noi 2000 eteenpäin transittien malli selvennökset ja tekniset tiedot???
Noi on niin jumalattoman sekaviksi jotenkin saatu.
Pitäs firmalle kattoa työautoks jotain kuorma-autoks rekisteröityä mallia ja olis kiva tietää esim. minkä tehonen kone missäkin mallissa on... ja myöskin onko se pitkä tai korkea.
eikös ne kuorma-autoks rekisteröidyt oo silä 2.4 koneella ja hepoja oliko noin 140 :? varma en oo mut muistelen
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

No kun niitäkin tuntuis olevan useammalla teholla.
Ilmeisesti toi 75 ,90 tai 125 mallimerkinnän perässä tarkottaa tehoja???
Mutta mikä tai mitkä mallit on sitte kuorma-autoja?
Mitä esim. tarkottaa mallimerkintä 300L kombi 125 37,5???

..ttu kun toi on pitänyt tehdä vaikeeksi. :twisted:
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
korgie
Viestit: 272
Liittynyt: 07 Maalis 2005 17:43
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja korgie »

TeRoK kirjoitti:Mitä esim. tarkottaa mallimerkintä 300L kombi 125 37,5???
MUTU toi kirjain 300:n perässä tarkoittaa akseliväliä; S=lyhyt, M=keskipitkä, L=pitkä. Lieneekö tuo 37,5 sitten peräylitys vai mikä. Pitkässä mallissa käsittääkseni on aina vähintään puolikorotettu katto; matalana on saanut vain lyhyen ja keskipitkän mallin.
=)
ransitti
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Heinä 2007 18:07

Viesti Kirjoittaja ransitti »

300L vois olla kokonaispaino 3000tonnia L Long pitkä 125 tehot ,37,5 akseliväli tai jotain?mutta transitin kuorma-autot yleensä takavetoja ellei kyseessä kevytkuorma-auto se voi olla etuveto.esim 3+4 rekisteröidyt
swoody
Viestit: 11
Liittynyt: 24 Tammi 2006 21:44
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja swoody »

Vähän ot mut meillä on töissä tuollainen -03 transit pitkä ja korkea kuorma-autoksi rekisteröity. Siitä ei ainakaan ole kovin paljon hyvää sanottavaa. Koneessa olematon vääntö alle 2000r/min, varsinkin täydessä lastissa aiheuttaa ongelmia. 173000 kohdalla meni vaihdelaatikko ja kytkin. Peräylitystä reilusti, jolloin perä monesti raapii esim. pihoista lähdettäessä. Juu ja takavetoinenhan tuokin on, mallimerkintää en nyt muista mutta muistaakseni 125 heppanen kone. Jos itse olisin hommaamassa jotain tuollaista niin ennemmin sprinter tai volkkarin vastaava.
mondeo -97 td
vectra -91
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Kaikki ne samanlaisia louskuja on kun tehdään pakettiauton pohjalle kuorma-auto.

Mulla on sitte taas sprintereistä ja volkkarin LT:stä kokemuksia eikä todellakaan ole ne kokemukset hyviä.
Sen takia olenkin ollut tohon transistoriin ihan tyytyväinen nyt kun saatiin se kulkemaan suoraankin. Ei tarvinnut vaihtaa kun hanttarin pyörän laakeri ja molemmat ulommat raidetangon päät. :lol:
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
ft79
Viestit: 489
Liittynyt: 30 Touko 2005 18:18
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

työ autona (pakettiauto tosin)ihan uus (-07) 85 T300
eikä oo kyllä mitään pahaa sanottavaa ks. autoista
(neljäs etoveto ransiitti) hyviä ajettavia eikä mitään vikoja
ole tullu vastaan (jaa.. no ekassa sähköt reistaili kun oli hyllyjen asentaja vetässy ruuvin johtonippuun :roll: ) kyllä noilla on tullu vedettyä trailerilla autoa perässä ja ihan hyvin on menny... vaikka on ollu max. 100hp

mutta kyllä tää uusin malli pesee ton edellisen ihan mennen tullen...
(tai aika sen näyttää, mutta tällä hetkellä ainaskin ihan ykkönen)
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
Jukka T
Viestit: 115
Liittynyt: 16 Tammi 2007 12:00
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

ft79 kirjoitti:mutta kyllä tää uusin malli pesee ton edellisen ihan mennen tullen...
Ainakin rumuudessa...
ft79
Viestit: 489
Liittynyt: 30 Touko 2005 18:18
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

kyllä siihen tottuu... ja tollasia noista kaikista tulee... :lol: :lol:
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
Vastaa Viestiin