ford ohc kannen avarrus
ford ohc kannen avarrus
olisi kysyttävää kun olen ostamassa kantta turbokäyttöön,se on tehty 1.6 kannesta,ei laskettu.palotilat muotoiltu,44.5/38 venttiilit,pronssiohjurit.kanavia on muotoiltu ja suurennettu,ohjurit on katkaistu imu ja pakopuolella kanavan katosta.tekeekö tuolla mitään?
penkityslappu löytyi vaparina 159hv 40mm webereillä ja kansi on kuulemma tehty virtauspenkissä,mut tuloksista ei ole tietoa
penkityslappu löytyi vaparina 159hv 40mm webereillä ja kansi on kuulemma tehty virtauspenkissä,mut tuloksista ei ole tietoa
Viimeksi muokannut -mtl-, 09 Tammi 2007 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: ford ohc kannen avarrus
Ei mitkään huippu lukemat kyllä, jos 2litrasesta penkitetty. Riippuu tietysti millä nokalla. Tosin noi kaasaritkin kyllä olleet vähän alakanttiin 2-litraselle.-mtl- kirjoitti:
penkityslappu löytyi vaparina 159hv 40mm webereillä ja kansi on kuulemma tehty virtauspenkissä,mut tuloksista ei ole tietoa
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
Re: ford ohc kannen avarrus
Ei oo hirveet hienot lukemat, mutta riittänee ahdin käytössä ihan kivasti.s.o.h.c kirjoitti: Ei mitkään huippu lukemat kyllä, jos 2litrasesta penkitetty. Riippuu tietysti millä nokalla. Tosin noi kaasaritkin kyllä olleet vähän alakanttiin 2-litraselle.
nokka oli penkkaushetkellä ollu gp1 ja puristussuhde 9.tossa mulla on alakerrassa turbo wisecot,eaglen veivit,takoteräskampura,motecin öljynlauhdutin,suurteho/korkeapaine öp öljyruiskulla,arp pultit,pinnapultit kannelle,liekkirenkaat,mitä kannentiivistettä suosittelette liekkirenkaiden kaa?
kanteen ois tulossa enemin turbo nokka miedoilla asteilla,11.9nostot ja nokkakulma 114.sitten tatech 5 suorasytkällä ja 45 läppärungot,ahdin on garrett gt 3076r ja iso cooleri ym.sälää,nää tulee välikoppaan
tuosta kannesta vielä kun mulla oli f-ryhmän kilpakansi niin siinä oli ohjurin kohdat viistetty,tuosta ne on poikkaistu kanavan katosta kokonaan molemmista kanavista,millainen vaikutus tällä asialla on?
kanteen ois tulossa enemin turbo nokka miedoilla asteilla,11.9nostot ja nokkakulma 114.sitten tatech 5 suorasytkällä ja 45 läppärungot,ahdin on garrett gt 3076r ja iso cooleri ym.sälää,nää tulee välikoppaan
tuosta kannesta vielä kun mulla oli f-ryhmän kilpakansi niin siinä oli ohjurin kohdat viistetty,tuosta ne on poikkaistu kanavan katosta kokonaan molemmista kanavista,millainen vaikutus tällä asialla on?
Kerropas sitten kun saat tuon paketin toimimaan kuinka tuo 3076 rupeaa toimimaan. Tai lähinnä kuinka alhaalta lähtee potkimaan. Milläs pakopesällä otit tuon ?
Itelle mietiskelin tuota kansa mutta hyvien kokemusten saattelemana valinta kääntyi H1E holsettiin. 1,8L nizanissakin todettu toimivan alhaalta ja vetävän rajoittajaan asti voimalla(8500)
Itelle mietiskelin tuota kansa mutta hyvien kokemusten saattelemana valinta kääntyi H1E holsettiin. 1,8L nizanissakin todettu toimivan alhaalta ja vetävän rajoittajaan asti voimalla(8500)
gti golo palloilija
No nyt alkaa vaikuttaan asialliselta-mtl- kirjoitti:nokka oli penkkaushetkellä ollu gp1 ja puristussuhde 9.tossa mulla on alakerrassa turbo wisecot,eaglen veivit,takoteräskampura,motecin öljynlauhdutin,suurteho/korkeapaine öp öljyruiskulla,arp pultit,pinnapultit kannelle,liekkirenkaat,mitä kannentiivistettä suosittelette liekkirenkaiden kaa?
kanteen ois tulossa enemin turbo nokka miedoilla asteilla,11.9nostot ja nokkakulma 114.sitten tatech 5 suorasytkällä ja 45 läppärungot,ahdin on garrett gt 3076r ja iso cooleri ym.sälää,nää tulee välikoppaan
tuosta kannesta vielä kun mulla oli f-ryhmän kilpakansi niin siinä oli ohjurin kohdat viistetty,tuosta ne on poikkaistu kanavan katosta kokonaan molemmista kanavista,millainen vaikutus tällä asialla on?

Noi pätkästyt ohjurit epäilyttää, mä oon jättäny aina ohjurin pään suorax.
Koneistamolla varoittivat kerran ettei saa kanavan muotoon tehä ohjuria, varsinkaan pakopuolta turbo koneessa (kovat lämpökuormat).
Heidän mielestä saattaa alkaan venttiili taipumaan lämmön vaikutuksesta koska venttiilin varresta lämpö siirtyy vinosti kanteen ja lämölaajeneminen kääntää venttiiliä vinoon
