kengät, jouset ja ne "kiinnitystapit". jousia ja tappeja ei oo pakko uusia, ite sain ehjänä kaikki irti ja oli sen verran hyvässä kunnossa että en vaihtanu. mut eipähän nuo montaa euroo maksa. ja kenkien kanssa on sitten semmonen homma, että ton ikäsiin eskoihin on taakse kahta (ellei jopa kolmee) eri kokosta kenkää. eli malli mukaan tiskille.. tampereen ad:lta ei ainakaan löytyny sopivaa ennen kun vein vanhan näytille.
ei oo kovin vaativa homma, purku ja kasaus ehkä yhteensä noin 1h-1½h asennustupakoineen. jousien (3kpl) kanssa kun vaan katot että miten päin menevät ja mikä mihinkin kohtaan... vaan eipähän noita taida ees väärin saada laitettua. ja tosta rummusta: itellä ainakin lähti ihan helposti ilman ulosvetäjiä... kun sehän lähtee laakereineen päivineen irti. ne neljä ruuvia vaan sieltä kilven takaa irti jne. ellei sitten kengät laahaa niin pahasti rumpuun että siitä jumittais, tai rumpu kulunu "kuopalle", sit voi tulla ongelmaa.
ainoo veemäinen homma tossa on ne tapit joilla ne kengät lukitaan paikalleen... niitten kanssa pitäs olla kolme kättä että saa pakan pysyyn kasassa ja tapin paikalleen.

ja jarrumäntien päälle kannattaa heittää vaikka kumilenkki etteivät pääse pulpahtaan ulos, jos ovat pitkään vapaana. ja jarrukilven ja kenkien kosketuskohtiin väliin vähän "liukkaria"... jarruille tarkotettua.

ja varo ettei mene kitkapintoihin.
ja sitten lopuks säätö (se automaattisäädön hammastettu härpäke) sen verran löysälle että rumpu menee helposti paikalleen. sen jälkeen kiskot käsijarrua pari kertaa ja poljet jarrua niin toi säätö menee kohdilleen.