Ford Probeen varaosia..?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
vilperi_83
Viestit: 4
Liittynyt: 27 Heinä 2006 17:53
Paikkakunta: Pori

Ford Probeen varaosia..?

Viesti Kirjoittaja vilperi_83 »

Niin mistä niitä saisi tilattua? olen lukenut että joku olisi tilannut niitä virosta.. olisiko joku ystävällinen ja kertoisi jotain nettisivua tai jotain mistä niitä saisi hommailtua.. auto 94 2.5 V6 GT
Avatar
Kessi
Viestit: 692
Liittynyt: 05 Helmi 2005 09:07
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ford Probeen varaosia..?

Viesti Kirjoittaja Kessi »

vilperi_83 kirjoitti:Niin mistä niitä saisi tilattua? olen lukenut että joku olisi tilannut niitä virosta.. olisiko joku ystävällinen ja kertoisi jotain nettisivua tai jotain mistä niitä saisi hommailtua.. auto 94 2.5 V6 GT
Mitä osia tarttet?? Ainakin koneen ja alustan osia pitäis löytyä mazdalta/motonetistä :wink: , ovat nimittäin samoja kuin vastaavan ikäisessä ja samallakoneella varustetuissa 626/mx6 mazdoissa... Poikkeuksena bensapuoli joka on kaiketi mitsubishin tekele, tiedä sitten onko myös mazdoissa mitsun bensapuolen palikaa :? ...

TÄÄLTÄ löytyy jonkinverran tietoa proben tekniikasta yleisesti.. Eli klikkaa vasemmasta yläkulmasta nuolella lista auki, niin saat näkyviin myös esim. mootorin- vaihteiston- jousituksen yms. speksit :wink: ...
...Kyl se siihen sopii!!...
Ford Probe 2.2GT
http://www.nyrkkipaja.1g.fi
anon
Viestit: 677
Liittynyt: 21 Marras 2006 22:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ford Probeen varaosia..?

Viesti Kirjoittaja anon »

vilperi_83 kirjoitti:Niin mistä niitä saisi tilattua? olen lukenut että joku olisi tilannut niitä virosta.. olisiko joku ystävällinen ja kertoisi jotain nettisivua tai jotain mistä niitä saisi hommailtua.. auto 94 2.5 V6 GT
Täältäkin saattaa löytyä jotain fordprobeparts.com
Sambzonic
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:29
Paikkakunta: Tampere

Re: Ford Probeen varaosia..?

Viesti Kirjoittaja Sambzonic »

Kessi kirjoitti:Mitä osia tarttet?? Ainakin koneen ja alustan osia pitäis löytyä mazdalta/motonetistä :wink: , ovat nimittäin samoja kuin vastaavan ikäisessä ja samallakoneella varustetuissa 626/mx6 mazdoissa... Poikkeuksena bensapuoli joka on kaiketi mitsubishin tekele, tiedä sitten onko myös mazdoissa mitsun bensapuolen palikaa :? ...

TÄÄLTÄ löytyy jonkinverran tietoa proben tekniikasta yleisesti.. Eli klikkaa vasemmasta yläkulmasta nuolella lista auki, niin saat näkyviin myös esim. mootorin- vaihteiston- jousituksen yms. speksit :wink: ...
Eli bensapumppu on aivan joku muu kuin mazda 626?

Osia olen kysellyt http://www.auto24.ee ja kyllähän niitä jotakin löytyy. Ja ainakin yksi firma tallinnasta vasta todella nopeasti ja hyvällä englannilla mielestäni..
Vastaa Viestiin