Mondeon penkinlämmittimissä vika?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
hege

Mondeon penkinlämmittimissä vika?

Viesti Kirjoittaja hege »

Farmari mondeo vm-94 1,8! Penkinlämmittimet lähtee itsestään päälle aina, kun sammuttaa auton ja laittaa uuestaan käyntiin! vänkärin p-lämmittimen ku sammuttaa ni ok. mutta sitte ku käynnistät auton ni taas perse paistuu.. kuskin p-lämmitin tekee saman tai ei toimi ollenkaan! Mikäköhän?

Ja kyllä NYKII TUO MONDEO... vissiin ominaisuus fooooordille!
Oon lueskellu noita nykimis juttuja ( joku erg, egr mikä se ny sitte olikaan pitäs tukkia vai?) Missäköhän se on ja minkälainen?... ETTÄ SEMMOSTA!!

KIITOS JO NÄIN EUKÄTEEN! :)
Immo

Viesti Kirjoittaja Immo »

http://www.btinternet.com/~madmole/Refe ... GR%20Valve

Tuolta löytyy kuva venttiilistä ja sehän löytyy sieltä virranjakajan takaa
Mondeo 2.0 -98
Transit 2.0 -89 (Westfalia retkeilyauto) (myyty)
Scorpio 2.9 4x4 (myyty)
frozzu

Viesti Kirjoittaja frozzu »

Lainaanpa tätä ketjua omaan asiaani myös. Eli minulla ei toimi penkinlämmittimet lainkaan, ei kumpikaan etupenkki. Penkkien tjsp. sulake on tarkistettu ja on ehjä. Auto on -93 Mondeo 2.0. Mistä voisi vikaa lähteä paikantamaan?
lajama

Viesti Kirjoittaja lajama »

frozzu kirjoitti:Lainaanpa tätä ketjua omaan asiaani myös. Eli minulla ei toimi penkinlämmittimet lainkaan, ei kumpikaan etupenkki. Penkkien tjsp. sulake on tarkistettu ja on ehjä. Auto on -93 Mondeo 2.0. Mistä voisi vikaa lähteä paikantamaan?
Johdot voi olla murtunu poikki penkin alta. Omassa mondeossa kuskin penkissä juuri näin. Selkänojassa toimii, mutta istuimessa ei...
tupu

Viesti Kirjoittaja tupu »

frozzu kirjoitti:Lainaanpa tätä ketjua omaan asiaani myös. Eli minulla ei toimi penkinlämmittimet lainkaan, ei kumpikaan etupenkki. Penkkien tjsp. sulake on tarkistettu ja on ehjä. Auto on -93 Mondeo 2.0. Mistä voisi vikaa lähteä paikantamaan?
Ensin mitataan tuleeko sinne penkin alle virtaa, jos ei, vika ei ole itse penkissä. jos tulee, niin mitataan istuinlämmittimen vastus, jos ei näytä mitään, niin jompikumpi vastus rikki tai johto poikki.
2.9i
Feel The Difference.
Poude

Viesti Kirjoittaja Poude »

Pärkkele itelläki korjattiin ja talven pelas, ny ei enää, no ei sitä enään tarvikkaan.
Mondeo Mk1
artss

Viesti Kirjoittaja artss »

Juu eli jos penkin piuhois ei oo vastusta nin rohkeesti jakkara irti ja verhoilua auki.
Lämmitin on sellainen ohut "matto" itel oli piuha irronnut tinauksesta siit elementin keskeltä.

Ei paha homma mut helpoin penkki irrottaen tehdä.
Mondeo -94 2.0 Si
Monteonisti

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Yleensä piuha poikki läheltä sisäänmenoa ja helppo korjata! 8)
Vastaa Viestiin