-99 Focuksen huoltoväli ?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
riksas
Viestit: 172
Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:58
Paikkakunta: satakunta

-99 Focuksen huoltoväli ?

Viesti Kirjoittaja riksas »

Eli tässä kyselen varmistukseksi mitä olette mieltä Focus -99 2.0 bensakoneen jakopäänhihnan vaihtovälistä ? kun olen kuullut eri versioita...
pm
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Marras 2005 14:40

Re: -99 Focuksen huoltoväli ?

Viesti Kirjoittaja pm »

riksas kirjoitti:Eli tässä kyselen varmistukseksi mitä olette mieltä Focus -99 2.0 bensakoneen jakopäänhihnan vaihtovälistä ? kun olen kuullut eri versioita...
150tkm/10 vuotta
ex. Focus 2.0 -00
vanaja75
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Loka 2006 09:34
Paikkakunta: Nurmes

Re: -99 Focuksen huoltoväli ?

Viesti Kirjoittaja vanaja75 »

riksas kirjoitti:Eli tässä kyselen varmistukseksi mitä olette mieltä Focus -99 2.0 bensakoneen jakopäänhihnan vaihtovälistä ? kun olen kuullut eri versioita...
150tkm/10vuotta se on mutta...
Mulla oli sama ongelma tässä ja tein sellaisen ratkaisun, että vaikka hihnalla oli ajettu "vasta satatonttua" niin vaihdatin sen ja se KANNATTI!!!
Oli nimittäin kiristin sen verran kulunut että en uskalla edes ajatella sitä viimeistä 50tkm ARGH!!
Samalla laitettiin vesipumppu ja kannattaa samaan pakettiin varata kampiraudan stefa ei ole kallis ja hoituu samalla.
SUOSITTELEN...
riksas
Viestit: 172
Liittynyt: 03 Helmi 2005 12:58
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja riksas »

hyvä näin epäilinkin. jätän työn ford liikkeelle niin ei katkea huoltovihon leimaketju =) jos se nyt jälleenmyyntiarvoa yhtää säilyttäs.
CJH
Viestit: 52
Liittynyt: 08 Helmi 2005 22:09
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja CJH »

Omassa mittarissa nyt 130tkm ja vuotaa vesipumppu hieman kotelon sisään. Kannattaa tarkistaa vesipumppu ja melkeimpä vaihtaa samalla kun on jakopää auki. Ei se kuitenkaan 300tkm kestä.
Focus STW
maxsimus
Viestit: 16
Liittynyt: 28 Joulu 2006 23:19
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja maxsimus »

Vaihtoväli on 150tkm ja automaattikiristäjällä.
Jani S
Vastaa Viestiin