Probe

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
rope
Viestit: 5
Liittynyt: 18 Loka 2006 10:25

Probe

Viesti Kirjoittaja rope »

Löytyykö Suomesta korjaamoa jolta löytyisi vianetsintä-ohjelma, tai edes kuvat Ford Probeen(-94 V6 2.5l)? Mazdalla ja Fordilla on jo käyty pettymässä...
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Kyllä foordilla pitäs pystyä lukemaan. Mulla on fordin maahantuojalta poistettu FDS2000 testikeskus jossa näky myös MECS löytyvän valikosta.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
rope
Viestit: 5
Liittynyt: 18 Loka 2006 10:25

Viesti Kirjoittaja rope »

:o Missä päin TeroK:n testikeskus sijaitsee? Fordilla ei käynyt edes mittarin plugi mun autoon. Mazdalla kävi plugi, mut ohjelma ei osannut paikallistaa vikaa. Eikä auton kaavioita tunnu löytyvän kuin jenkeistä, ja sieltäkin tosi suolaiseen hintaan. Mun ongelmana on että auto sammuu pari minuuttia käynnistyksen jälkeen. Saattaa tehdä saman useita kertoja peräkkäin, mutta sitten jos auton saa pysymään muutaman minuutin käynnissä, niin sen jälkeen auto toimii moitteettomasti. Sama homma aina,riippumatta onko moottori kylmä vai kuuma, tai liikkuuko auto vai onko parkissa.
rope
Viestit: 5
Liittynyt: 18 Loka 2006 10:25

Viesti Kirjoittaja rope »

Uutta virranjakajaakin kokeiltiin, mutta tuloksetta :( Löytyykö kellään veikkausta, missä voisi olla vika!? Onko kukaan korjauttanut koskaan Probeaan missään? Epätoivoa pukkaa...onko kellään antaa vihjeitä?
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Jaa katos en muistanu tämmöstä topicia ollenkaan. Joo mun testikeskus on kotipaikassa koski tl:ssä. Saatko otettua kuvan siit'ä sun pistokkeesta niin katon onko mulla sen näköstä piuhaa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
rope
Viestit: 5
Liittynyt: 18 Loka 2006 10:25

Viesti Kirjoittaja rope »

Taas on vikakoodit luettu. Tuloksena koodit 2&3, kuulemma virranjakaja. Mutta koska uutta virranjakajaa on jo kokeiltu ilman tuloksia, niin vian täytyy olla jossain muualla....Tuntuisi että syynä on jokin anturi. Mitäs veikkaatte??
Sambzonic
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Sambzonic »

Misäs 2,2 turbo probessa mahtaa sijaita ko. pistoke?
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

..ttu ja mä unohdin taas iloisen onnellisesti koko homman vaikka sain jo kuvankin pistokkeesta. Pitää nyt muistaa kattoa kun ens kerralla sinne menen.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
rope
Viestit: 5
Liittynyt: 18 Loka 2006 10:25

Viesti Kirjoittaja rope »

Nyt on kaara kunnossa:) Vika löytyi lopulta ajoneston puolelta. Vian löysi ja korjasi Pitäjänmäen Vemix. Ainoa korjaamo joka on jotain autosta tajunnut. Suosittelen kaikille Probe-ihmisille. Ja kiitos kaikille jotka yrittivät auttaa!
Vastaa Viestiin