MK4 escossa tehoa?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Jeba
Viestit: 35
Liittynyt: 03 Joulu 2006 16:55
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

MK4 escossa tehoa?

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Terve,

Kiinnostas tietää paljon on ihan vakiossa vm.84 1.3l kaasari escossa tehoa?
Yritin haulla löytää mutta ei onnistanu..


-Jeba
Viimeksi muokannut Jeba, 10 Joulu 2006 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

LX:ssä 58hv ja CVH:ssa taitaa olla jopa 69 konia
Jeba
Viestit: 35
Liittynyt: 03 Joulu 2006 16:55
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jeba »

lalli69 kirjoitti:LX:ssä 58hv ja CVH:ssa taitaa olla jopa 69 konia
Kiitos tiedosta! :)
Vieläkö tietäs kumpi toi oma on? Mistä sen tietäs?


-Jeba
Viimeksi muokannut Jeba, 04 Joulu 2006 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tursas
Viestit: 4116
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tursas »

..no tuolta löytyy ainakin korjausoppaat ja muut manuaalit englanniksi:
http://www.fordfans.cz/download_man.htm
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Jeba
Viestit: 35
Liittynyt: 03 Joulu 2006 16:55
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jeba »

tursas kirjoitti:..no tuolta löytyy ainakin korjausoppaat ja muut manuaalit englanniksi:
http://www.fordfans.cz/download_man.htm
Englanti ei oo mun vahvin puoli :oops: Onko jotain helppoa konstia, josta sen tietäs? Konehuoneesta yms?

-Jeba
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Rekisteriotteesta varmaan selviää, mutta CVH:n venttiilikoppa näyttää Tältä ja Brassi koneessa koppa on paljon kapeampi.
Jeba
Viestit: 35
Liittynyt: 03 Joulu 2006 16:55
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jeba »

lalli69 kirjoitti:Rekisteriotteesta varmaan selviää, mutta CVH:n venttiilikoppa näyttää Tältä ja Brassi koneessa koppa on paljon kapeampi.

Kiitos tiedosta! 8) Pitääpä käydä kurkkimassa kunhan auton pihaan saan, tulevana VKL pitäs tulla. Tarkoitus ois rakennella Jäälle kova peli :wink:
Ajoon siitä ei enää ole. Kaaret sisään ja ulkokuoren karsimista kaikesta turhasta ;)


-Jeba
Jeba
Viestit: 35
Liittynyt: 03 Joulu 2006 16:55
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Päivitystä tilanteeseen, auto on pihassa! vm. olikin -89 (!) eli vissiinkin MK4?
ja koneena 1.3l


Auto on niin hyvä kuntoinen, että en sitä raaski jäällä hajotta, vaan teen siitä ekan oman käyttö auton. Leimalle tarvitaan käsijarrun korjaus!
Ajettu tällä on 180 000km ollut jollain mummolla joka on pitäny huolto kirjaa vuodesta -98 vuoteen -05

Pitää ostaa toi Clubi jäsenyys ens vuoden alusta niin kuulette sitten enemmän autosta Projekti osiossa ;)

Kuvia autosta löytyy täältä:
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=7073

sitten pari kysymystä:
Mitä eroa tolla Laser ja tavan mallilla on?
Ja onko tässä nytten sitten toi 58hv ?
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Toi on 1.3 HCS (Joskus myäs Kentiksi virheellisesti sanotaan), siinä on 62 heppaa, Weberin kaasari ja jakajaton sytytysjärjestelmä.

EDIT: Laserista löytynee jenkakello ja/tai keskuslukko jota nälkiksissä ei ole.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Jeba
Viestit: 35
Liittynyt: 03 Joulu 2006 16:55
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jeba »

Selvä!

Käykö tähän esim. 1.6 kansi ja oisko siitä tehollisesti hyötyä?
Vai miten sais "helposti" jonkun lisä pollen koneeseen?
Vai pitäskö suoraan vaihtaa isompi motti?
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

Jeba kirjoitti: Vai pitäskö suoraan vaihtaa isompi motti?
Taitaa olla kaikkein kustannustehokkain ratkaisu :).
Jeba
Viestit: 35
Liittynyt: 03 Joulu 2006 16:55
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Jeba »

koskar kirjoitti: Taitaa olla kaikkein kustannustehokkain ratkaisu :).
Käykö se sitten miten hyvin sinne konehuoneeseen? Miten Sähköt ja kiinnikkeet?
Vastaa Viestiin