Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli tuleva projekti on istuttaa tämä sorpparin 2.3 dohc johonkii välikoppaan jne...kumminkii suomen per.e lakien takia sitä pitää kuristaa noin 10 heppaa et saa leimattuu ni tuli tos mieleen et olis hyvä saaha vääntöö kasvatettuu ku tehoo joutuu puottamaan ni oiskohan kellään ideoita.
kone on siis uus ajettu 0km eli tuskin tointaa mennä availemaan eli mietin et jos vaihtas tämän fordin oman ruiskun johonkii muuhun ni saiskohan sillä väänntöö nostettuu ilman et teho nousee
edit: koneessa on täl hetkel vakiona 108kw ja 202nm
eikös sitä tehoa pudoteta vain siksiaikaa että saadaan leima paperiin, ja sitten taas kaikki irti. korjatkaa los olen väärässä, mutta näin olen kuullut. ainakin kaveri teki niin mantan kanssa jossa reilut 300HP
Yleensähän se menee niin että kovin vääntö on kierrosalueen keskivaiheilla ja kovimmat tehot yläpäässä , eli ohjelmoitavalla ruutalla kun lisäis soppaa keskialueelle ja vähentäis yläpäästä vois päästä toivottuun tulokseen... Eli tehot putois ja vääntö nousis...
Mahtaako se noin onnistua? Eikö se koneen teho ole katsastusmiehen silmissä se mikä se tehtaalta lähtiessä on ilmoitettu. Ei auta vaikka kuinka selität, että on kuristettu.
Eli tarpeeksi laiska kone autoon ja leimlle ja sitä sitte piristämään.
TeRoK kirjoitti:Mahtaako se noin onnistua? Eikö se koneen teho ole katsastusmiehen silmissä se mikä se tehtaalta lähtiessä on ilmoitettu. Ei auta vaikka kuinka selität, että on kuristettu.
mulle sanottiin et teholappu riitää et oliko se nyt 138 hp jos rs2000 on vertailu autona
TeRoK kirjoitti:Mahtaako se noin onnistua? Eikö se koneen teho ole katsastusmiehen silmissä se mikä se tehtaalta lähtiessä on ilmoitettu. Ei auta vaikka kuinka selität, että on kuristettu.
nii ja tästä hommasta oli vähä juttua tuol finnishclassicfordsissa ja en ny muista kuka mainihti asiasta mut kumminkii et jos muutaa konetta eli tekee siitä omavalmisteen ni sillon pitää penkittää jne...eikös ruiskun vaihto riitä siihen et vaaditaan virallisesti dynö mittaus
vesa kirjoitti:eikös sitä tehoa pudoteta vain siksiaikaa että saadaan leima paperiin, ja sitten taas kaikki irti. korjatkaa los olen väärässä, mutta näin olen kuullut. ainakin kaveri teki niin mantan kanssa jossa reilut 300HP
Kieltämättä varsin yleistä... Saas nähdä koska rupee poliisit kiikuttamaan dynoa mukana... "Ajas poika rullille! Epäillään että sulla on pikkasenverta enemmän koneessa tehoja, kuin papereissa lukee" ... Ei muuten olis kivaa, tosin sais "ilmaisen" tehomittauksen ....
Kessi kirjoitti:Kieltämättä varsin yleistä... Saas nähdä koska rupee poliisit kiikuttamaan dynoa mukana... "Ajas poika rullille! Epäillään että sulla on pikkasenverta enemmän koneessa tehoja, kuin papereissa lukee" ... Ei muuten olis kivaa, tosin sais "ilmaisen" tehomittauksen ....
Eikös se nyt sit menis niin, että tarttee vaan olla tarpeeks potkua..?
"Älkää tuohon teidän leikkikaluun tätä laitetta sitoko, menee vaan suotta telat rikki.."