4-1 ja 4-2-1 pakosarjojen erot käytännössä
-
- Viestit: 546
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
- Paikkakunta: P-Karjala
421 ei paremmin vääntävälle koneelle vaan vääntää peremmin siis ei ylhäällä kaikki tehot.
viewtopic.php?t=4565&highlight=peltipakosarjan+teko
Tuolla jos pystyt itse tekemään. Mitoitus sun muut jutskat..
viewtopic.php?t=4565&highlight=peltipakosarjan+teko
Tuolla jos pystyt itse tekemään. Mitoitus sun muut jutskat..
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
No sitähän mä just tarkoitin..TuningUkkeli kirjoitti:421 ei paremmin vääntävälle koneelle vaan vääntää peremmin siis ei ylhäällä kaikki tehot.
viewtopic.php?t=4565&highlight=peltipakosarjan+teko
Tuolla jos pystyt itse tekemään. Mitoitus sun muut jutskat..

Jos tehdään vääntävää konetta 4-2-1 on oikea vaihtoehto, ja muutkin palikat valitaan sen mukaan. Pelkkä pakosarja ei hirveästi vaikuta, mutta jotain kyllä.