4-1 ja 4-2-1 pakosarjojen erot käytännössä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Avatar
Regu
Viestit: 682
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti

4-1 ja 4-2-1 pakosarjojen erot käytännössä

Viesti Kirjoittaja Regu »

eli faktaa ja kokemuksia kiitos
Escort 1.8 sport -97
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

4-2-1 Miedommalle/vääntävämmälle koneelle
4-1 Kiekuu paremmin korkeelta

[noin yleisesti huomattu) :roll:
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

421 ei paremmin vääntävälle koneelle vaan vääntää peremmin siis ei ylhäällä kaikki tehot.

viewtopic.php?t=4565&highlight=peltipakosarjan+teko

Tuolla jos pystyt itse tekemään. Mitoitus sun muut jutskat..
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

TuningUkkeli kirjoitti:421 ei paremmin vääntävälle koneelle vaan vääntää peremmin siis ei ylhäällä kaikki tehot.

viewtopic.php?t=4565&highlight=peltipakosarjan+teko

Tuolla jos pystyt itse tekemään. Mitoitus sun muut jutskat..
No sitähän mä just tarkoitin.. :roll:

Jos tehdään vääntävää konetta 4-2-1 on oikea vaihtoehto, ja muutkin palikat valitaan sen mukaan. Pelkkä pakosarja ei hirveästi vaikuta, mutta jotain kyllä.
mkIII
Viestit: 41
Liittynyt: 24 Syys 2006 23:42
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja mkIII »

Ite oon rakennellu tota cvh konetta aina sillalailla asteittain ja ekana vaihdoin parintuuman simonssin putken. No sepä ei vaikuttanu muuta kun että se vähän paremmin kierti. Mutta vaihdettuani 4-2-1 peltisarjan se väännön huomas kyllä jo persuuksissa. Ja kone oli sillon vielä vaan 1.3 cvh
Vastaa Viestiin