Vikakoodi *Video*

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Avatar
Poude
Viestit: 424
Liittynyt: 01 Loka 2006 12:14

Vikakoodi *Video*

Viesti Kirjoittaja Poude »

Ite en saa mitään selvää mitä koodia toi nyt koittaa tyrkyttää, joten te viisaat katsokaa ja ihmetelkää:

http://www.youtube.com/watch?v=KJZ60z1Kems

Video kestää 1min 25sek , ehkä siinä ajassa jo kaikki koodit ovat tulleet kertaalleen.. en tiedä.
Video on huono, mutta ledin päässä näkyy kyllä valoa, turha mitään valoshowta odottaa.

Saamani ohjeet:


-Sytytysvirta päälle
-LED palaa
-Vikakoodit näytetään siten, että LED sammuu n. 0,5sek ajaksi.
-Jokainen koodi koostuu kolmesta ryhmästä. LED palaa noin 1,5sek jokaisen ryhmän välillä.
-LED palaa noin 3sek jokaisen koodin välillä.

HUOM! Vikakoodit, joiden viimeinen merkki on 0, näytetään vain yhtenä ryhmänä.

*Moottorin ohjausmoduulissa on kaksi vikamuistia.
*Vikamuistin ulostulot erotetaan toisistaan seuraavasti:
*LED palaa noin 7sek
*LED sammuu 0,5sek
*LED palaa noin 4,5sek
*Seuraavan vikakoodinulostulo alku


HUOM!
Ensimmäisen vikamuistin vikakoodiulostulot näytetään kahdesti. Sitten toisen vikamuistin vikakoodiulostulo näytetään kahdesti.

-Autodata


Parashan ois nollata toi ensin ennenkö mitään koodeja alkaa lukemaan, kun noita tuskin on nollattu ainakaan kymmeneen vuoteen, ja varmaan on korjattukin ja vika on vieläkin muistissa.
Nollaa ja kattoo sitten mitä sanoo, mutta mites nollaat?
Viimeksi muokannut Poude, 03 Joulu 2006 14:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mondeo Mk1
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Jopa näytti ihmeellisesti noi koodit. Se heitti niinkun nopeat ja hitaat koodit vuorotellen :shock: En saanu mitään tolkkua vaikka kuinka koitin kattoa.
Tossahan tulee aina välillä erotuskoodi 010 tai 020. Se on vissiin se 7sekunnin valo. Mutta siltikään en saanu tosta mitään järkeviä kolmen numeron sarjoja.
Pitäs lyödä tohon mun testeriin kiinni niin selviäisi.
Siinä saa ainakin valita, että näytetäänkö nopeat vai hitaat koodit.

Ja toi testihän pitäis tehdä myös auto käynnissä. Ja siihen kuuluu niitä kaasun ja jarrun painamisia.

Itseasiassa tossa virrat päällä tehtävässä testissäkin kuuluis painaa kaasua kun tulee toi erotuskoodi 010 eka kerran.
Koodien jälkeen jos painaa uudestaan kaasun pohjaan niin se testaa ulostulo pulssit EVR/CANP/ISC/WAC/STO/3-4 STO/ CCO ei kaikki liity mondeoon mutta kuitenkin :wink:
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2549
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Saisko tuota purettua El320 scannerilla? Eikös tuossakin ole ORB ?
Ajattelin vain jos hesassa tai vantaalla niin mulla on scanneri joka toimii ainakin cossussani hyvin.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Tossahan on kyllä ihan eec-iv yksikkö vielä. Liekö siitä saa muita koodeja ulos kuin star koodit???
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Vastaa Viestiin