Lisää tehoa.....
Lisää tehoa.....
Mites muuten kannattaa kutitella ku lastulla, V6 2.5 Mondeota?Ja mistä noita lastuja kannattaa ihmetellä?
Perus settiä, eli peltisatsit, putkisto uusiks, vapaavirtaussuodatin, jyrkemmät nokat, säädettävät nokkapyörät, kannen porttaus+mahd. lasku--->lisääpuristuksia. Siihen kaveriks sopiva lastu/säädettävä ecu ja tarvittaessa bensanpaineensäädin, isompi bensapumppu ja suuttimet... Sitten kun oikeen viilataan ni kiillottaa/keventää ja tasapainottaa kampiakselin ja veivit, sekä vauhtipyrän, ni rupee oleen kaikki yleisimmät vaparin kutitus konstit käytetty
...
Sitä en sit tiedä millaisella yhdistelmällä edellämainituista saa parhaan hinta:hyödyn ko.mondeon koneessa, mutta varmaan kannattais lähteä putkistosta, peltisatseista, lastusta ja vaparista
...

Sitä en sit tiedä millaisella yhdistelmällä edellämainituista saa parhaan hinta:hyödyn ko.mondeon koneessa, mutta varmaan kannattais lähteä putkistosta, peltisatseista, lastusta ja vaparista

-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Juu noi kaikki o käyny mielessä!Kokemusta on jenkkien puolelta.Niitä o tullu porailtua,putkistoa jne...!ja lämää tulee annettua kyllä!Mut ku rahat ei riitä kaikkeen,kesäsin ajetaan jo isolohkolla ni tarkotus ois just pienel budjetilla lisätä tehoa!Kiitoksia infosta ja lisää otetaan mielellään vastaan ku kokemus näistä nykyajan tietokone härpättimistä ei kauheesti ole!
Google auttaa kummasti ton nettisivun etsinnässä
http://www.tmuukkonen.fi/
En kyllä laittais lastua vaan vaikka unichipin lisäboksin jota pystyy sitte tarvittaessa säätelemään uudestaan kun nälkä kasvaa ja autoa muutellaan.
Mitenköhän toi mondeon 2.5L motit kestää virittämistä.
Putkiston ja peltisatsit, kartioputsarin ja ton boksin se varmaan kyllä vielä sietää. Pitäs niillä muutaman kymmentä heppaa irrota.


http://www.tmuukkonen.fi/
En kyllä laittais lastua vaan vaikka unichipin lisäboksin jota pystyy sitte tarvittaessa säätelemään uudestaan kun nälkä kasvaa ja autoa muutellaan.
Mitenköhän toi mondeon 2.5L motit kestää virittämistä.
Putkiston ja peltisatsit, kartioputsarin ja ton boksin se varmaan kyllä vielä sietää. Pitäs niillä muutaman kymmentä heppaa irrota.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
No kyllä ton unichipin pitäs saada asennettua myös uudempiin... Kannattaa ainakin kysyä.
Olikos se niin, että noissa oli joku muu kuin eec moottorin ohjaus?
Vähän aikaa sitte oli jotain juttua.
Myös sporttiautosta kannattaa kysyä josko sieltä löytyis esiml. perfect poweriin mondeon kytkentäkaavio. Näky olevan sivuilla myös autronicin uus ecu jota ei tavii läppärillä säätää. Siitä ei mitään tietoa
Olikos se niin, että noissa oli joku muu kuin eec moottorin ohjaus?
Vähän aikaa sitte oli jotain juttua.
Myös sporttiautosta kannattaa kysyä josko sieltä löytyis esiml. perfect poweriin mondeon kytkentäkaavio. Näky olevan sivuilla myös autronicin uus ecu jota ei tavii läppärillä säätää. Siitä ei mitään tietoa

Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96