Sierra Escorttiin
Sierra Escorttiin
Mulle olis tarjottu vaihdos Sierraan Mk5 porrasperä Escorttia 1.8i koneella. Kannattaako? Kokemuksia 1.8i 16v koneesta..
Nissan 200SX -89
EX-
BMW 325i 2.7 E30
Sierra 2.0i DOHC -90
Escort 1.6 -89
EX-
BMW 325i 2.7 E30
Sierra 2.0i DOHC -90
Escort 1.6 -89
No eipä sille oo mitään erikoista tehty, lisätietoja nettiautosta.ZyaS kirjoitti:itse vaihtaisin ehdottomasti.. tai no riippuu vähän sierrasta onko sille mitään tehty jne..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=222363
Nissan 200SX -89
EX-
BMW 325i 2.7 E30
Sierra 2.0i DOHC -90
Escort 1.6 -89
EX-
BMW 325i 2.7 E30
Sierra 2.0i DOHC -90
Escort 1.6 -89
Ihan miten tykkää... Jos takapotku tuntuu enemmän omalta niin sitten ei.. Jos etuvetoisuus ei ole este, niin kyllä kannattaa varmaan vaihtaa (riippuu tietysti vaihtoauton kunnosta)..
En ole kyllä kovin objektiivinen tässä asiassa kun itellä on just tommonen porrasperä Esco 1.8 koneella.....
Kone tuntuu ainakin omasta mielestä ihan hyvältä, vaikka kokemusta ei ole kuin puolen vuoden ajalta...
En ole kyllä kovin objektiivinen tässä asiassa kun itellä on just tommonen porrasperä Esco 1.8 koneella.....

Kone tuntuu ainakin omasta mielestä ihan hyvältä, vaikka kokemusta ei ole kuin puolen vuoden ajalta...
Onko sulla tavallinen 1.8i vai Zetec? Kyseessä ei nimittäin ole Zetec..UnDone kirjoitti:Ihan miten tykkää... Jos takapotku tuntuu enemmän omalta niin sitten ei.. Jos etuvetoisuus ei ole este, niin kyllä kannattaa varmaan vaihtaa (riippuu tietysti vaihtoauton kunnosta)..
En ole kyllä kovin objektiivinen tässä asiassa kun itellä on just tommonen porrasperä Esco 1.8 koneella.....
Kone tuntuu ainakin omasta mielestä ihan hyvältä, vaikka kokemusta ei ole kuin puolen vuoden ajalta...
Viimeksi muokannut JJ Tupa, 05 Helmi 2005 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nissan 200SX -89
EX-
BMW 325i 2.7 E30
Sierra 2.0i DOHC -90
Escort 1.6 -89
EX-
BMW 325i 2.7 E30
Sierra 2.0i DOHC -90
Escort 1.6 -89
Ekkereistä kannattaa tarkistella ruosteviat aika hyvin, samoin sulakepesän seutu onko sulaneita kohtia.. Koneista kai se venttiilihässäkkä on pahin eli joku systeemi pitää kaiketi uusia kun tuppaa jäämään nostimiin paine jos kylmänä sammuttaa -> jää venttiilit auki -> ei käynnisty. tähän ei sit auta notkeammat öljytkään.. vaihteisto kannattaa katsoa kanssa, lähinnä poskilaakerit eli heiluuko vetarit sisäpäistään.
Samaan kohtaan oli korroosio iskeny mun ex- 97 escortishardwick kirjoitti:jos jo omistaa tai aikkoo hankkia. ni katsokaas piruutta a pilarin pääl olevan lista al. mul oli ruostunu melkei läpi saakka a pilari jos en olis ikkuna vaihdo yhteydes huomannu. en sit tiedä jos oli vaan ihan auto kohtanen vika vai yleinenki.
Kyllä kaikki 1.8i:t on etuveto escorteissa 16v zetecejä. Alkuaikoina nimitys oli zeta.JJ Tupa kirjoitti: Onko sulla tavallinen 1.8i vai Zetec? Kyseessä ei nimittäin ole Zetec..
Edit: 1.8i

Viimeksi muokannut overboost, 22 Maalis 2005 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45