Mk4 esco ujeltaa
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 22 Helmi 2005 14:22
- Paikkakunta: Porvoo
Mk4 esco ujeltaa
Minkalaista prompleemia veikkaisitte, kun 1.6 esco ujeltaa hiljaa kytkimen ollessa ylhäällä ja kun paina kytkimen pohjaan ujellus loppu?
Lisäksi kun auto on seisonu jonkin aikaa (kauemmin kuin pari päivää) liikkeelle lähtiessä kuuluu huomattavasti kovaäänisempää ujellusta joka on siis ongelmana varsinkin liikkelle lähtiessä. Kovaääninen ujellus loppuu kuitenkin kun on ajellu/vaihtanu pari kertaa.
Kytkin irrottaa kuitenkin ihan normaalisti ja kytkintä luisuttaessa ei huomaa mitää erikoista.
Lisäksi kun auto on seisonu jonkin aikaa (kauemmin kuin pari päivää) liikkeelle lähtiessä kuuluu huomattavasti kovaäänisempää ujellusta joka on siis ongelmana varsinkin liikkelle lähtiessä. Kovaääninen ujellus loppuu kuitenkin kun on ajellu/vaihtanu pari kertaa.
Kytkin irrottaa kuitenkin ihan normaalisti ja kytkintä luisuttaessa ei huomaa mitää erikoista.
Volvo V40 -01
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
Re: Mk4 esco ujeltaa
Veikkaus: painelaakeri.Cabriogirl kirjoitti:Minkalaista prompleemia veikkaisitte, kun 1.6 esco ujeltaa hiljaa kytkimen ollessa ylhäällä ja kun paina kytkimen pohjaan ujellus loppu?
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 10 Helmi 2006 04:56
- Paikkakunta: Kurikka
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 22 Helmi 2005 14:22
- Paikkakunta: Porvoo
No onko toi liikkelle lähdä kova ujellus kans siitä johtuvaa vai jostain muusta? Se ääni tulee just kytkintä nostaessa esiin.
Volvo V40 -01
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
Escort XR3i cabriolet -87
Escort 1.3 4d -78
Ex:
Escort XR3i All Blue cabriolet -90
Escort 1.3 Laser -88
Escort 1.3 STW -88
Escort RST -87/-89
Escort 1.3 C -87
Escort 1.3 STW -87
Anteeksi maalaisuuteni mutta painelaakerihan ei 'tee mitään' kun kytkin on ylhäällä? Laakeri kuormittuu nimen omaan silloin kun kytkintä painetaan, ja kun painelaakeri alkaa olla huono niin se ulisee kytkintä painettaessa.
Eikö kelleen tule mieleen laatikon pääakseli? Kun kytkin on ylhäällä niin sehän pyörii (vaihteesta riippumatta) moottorin kierrosten mukaan ja kun kytkintä painetaan se lakkaa pyörimästä jos auto on paikallaan.
Eikö kelleen tule mieleen laatikon pääakseli? Kun kytkin on ylhäällä niin sehän pyörii (vaihteesta riippumatta) moottorin kierrosten mukaan ja kun kytkintä painetaan se lakkaa pyörimästä jos auto on paikallaan.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 10 Helmi 2006 04:56
- Paikkakunta: Kurikka
Kyllähän painelaakeri pyörii kun laatikon pääaksila sitä pyörittää. Moottorin kierrosten mukaan tietenkin. Kulunut laakeri vain alkaa pitää ääntä pyöriessään.Krisse kirjoitti:Anteeksi maalaisuuteni mutta painelaakerihan ei 'tee mitään' kun kytkin on ylhäällä? Laakeri kuormittuu nimen omaan silloin kun kytkintä painetaan, ja kun painelaakeri alkaa olla huono niin se ulisee kytkintä painettaessa.
Eikö kelleen tule mieleen laatikon pääakseli? Kun kytkin on ylhäällä niin sehän pyörii (vaihteesta riippumatta) moottorin kierrosten mukaan ja kun kytkintä painetaan se lakkaa pyörimästä jos auto on paikallaan.
Ei kovin monimutkaista

Team Hopeless
Hah, no toi nyt oli kyllä ihan puppua. Painelaakeri ei todellakaan pyöri kytkinakselin mukana, ei tässä autossa eikä varmaan missään muussakaan.
Painelaakeri pyörii ainoastaan ku kytkintä painetaan jolloin painelaakeri painaa pyörivän paineasetelman käpäliä.
Painelaakeri pyörii ainoastaan ku kytkintä painetaan jolloin painelaakeri painaa pyörivän paineasetelman käpäliä.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/