Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Juu suodatin on oikeinpäin ja ilmauksen hoidin suuttimen putken kautta. Ei pystynyt eilen asialle paljoa tuolla ulkona tekemään kun tuli pimmeys ja lumimyräkkä. Pitää lähteä nyt kokeileen uudestaa. Ja dieselhän tämä mun auto on.
Kyllä luulis alkavan,jätä käyntiin 15 min.-puoli tuntia jos loput ilmat lähtis
kierrosta pois,tuskin on muusta kyse.
Tai sitten edelleen vähän käyttää auki suutinta kerrallaan ja kattoo ettei kuplia tule. Ei jääny mitään vanhoja tivareita uuden alle,vai onko tuossa suodattimessa edes sellaisia mistä pitää huolehtia?
Talvilaadut ovat tulleet myyntiin eikä täältä taida enää kesäplaatua saadakaan. Varmaan on ilmakuplat tullu pois kun annoin sen hyrskyttää melkeensä tunnin tuossa pihassa.
Johan menee jännäksi,tuskin enää jäänestotkaan auttaa,jos kerran tunnin jo pyöri..voiskohan olla jotain ettei sammutin oo auennu kokonaan
tai...minkälainen käsipumppu? Jossain kai pitäis olla sellainenkin,suodattimessa tai sitten erikseen jossain matkalla.
Jos olis löysällä tms..mutta joo,kunhan arvailen.
Mulla on ollut samanlaisia ongelmia, joka suodattimen vaihdon jälkeen. Viimeksi jätti välille päivän ajon jälkeen, eikä millään käymään. Mulla taisi olla vikana ne suodattimeen tulevien putkien o-rengas tiivisteet. Yksi niistä oli ihan murusina ja sai ilmeisesti ilmaa sitä kautta.
Luigi81 kirjoitti:Olikos tässä nyt tehonpuutteen syynä tuo irronnut turbon imuputki josta mainitsit toisessa threadissa...?
Mistä kohtaa irtoaa? Omassa on vedetty ilmastointiteippiä tuohon turbon kaulalta ilmanputsarille lähtevän putken päälle??! En ole katsonut mitä alla on mutta onko tuossa joku tyyppivikakohta?