ZVH 2.0 + Efi

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
mjooh
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Syys 2006 19:13
Paikkakunta: TRE

ZVH 2.0 + Efi

Viesti Kirjoittaja mjooh »

Elikkä olis tarkotus ruveta zvh konetta rakenteleen. Autona -90vm xr3i EFI ruiskulla. Rupesi mietityttään että mihin asti tuossa efissä riittää potentiaalia? Elikkä tuleeko kannen työstämisestä ja kevyestä katunokka-akselista + säädettävästä nokkapyörästä olemaan mitään hyötyä,vai jääkö tuo efi jalkoihin.... :roll:
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: ZVH 2.0 + Efi

Viesti Kirjoittaja JesseT »

mjooh kirjoitti:Elikkä olis tarkotus ruveta zvh konetta rakenteleen. Autona -90vm xr3i EFI ruiskulla. Rupesi mietityttään että mihin asti tuossa efissä riittää potentiaalia? Elikkä tuleeko kannen työstämisestä ja kevyestä katunokka-akselista + säädettävästä nokkapyörästä olemaan mitään hyötyä,vai jääkö tuo efi jalkoihin.... :roll:
Eihän tuossa efi:ssä mitään vikaa ole ja se on juuri niin hyvä kuin henkilö joka siihen tekee sun koneeseen kartat.
Avatar
mcb88
Viestit: 76
Liittynyt: 06 Huhti 2006 22:01
Paikkakunta: Nurmijärvi

nii

Viesti Kirjoittaja mcb88 »

Nii tai sinä vaihat suuttimet ja lisärikastat miten tahdot :wink:
Sierra 2,0ohari tic (rojekti)
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262
mjooh
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Syys 2006 19:13
Paikkakunta: TRE

Re: nii

Viesti Kirjoittaja mjooh »

mcb88 kirjoitti:Nii tai sinä vaihat suuttimet ja lisärikastat miten tahdot :wink:
Minkähänlaiset suuttimet siihen passais sopivasti?
Vastaa Viestiin