Vetoakselin laakerin vaihto sierraan
Vetoakselin laakerin vaihto sierraan
Minkämoinen työmaa on? Vetoakselit on laipoilla.Miten vetoakselin tyngän saa irti murikasta? Käykö työnnettävillä vetareilla olevasta perästä laakeri? Miten laakeri irroitetaan? Auttakaa, ettei tarvitse paljon turhaa työtä tehdä.
homma jo tehty
Homma tehty jo, ja vain huomatakseni, ettei laakerissa ollut vikaa. Vika on kuluneissa murikan kuorissa, ja vetoakselissa. Siis paikka josta vetoakseli menee sisään, jossa ei ole laakeria, on kulunut, ja vetoakseli pääsee elämään sivusuunnassa, painaen päässä kiinni olevaa pientä hammaspyörää toista vasten voimakkaasti, aiheuttaen tärinää 60-90 km/h nopeudessa. Phuuh. Korjata vikaa ei voi, kuin vaihtamalla murikan.
Mites kun mulla on toi perä 3,92 välityksellä, ja laippavetareilla, enkä haluaisi välitystä muuttaa. Sopiiko työnnettävillä vetareilla oleva murikka tonne paikalleen, niin että, ottaisin välityksen tosta vanhasta, ja säilyttäisin laippavetarit? Eli oikeestaan ottasin työnnettävillä vetareilla olevasta vain perän valumotin, eli sen missä iso lautaspyörä, ja pienet hammaspyörät on kiinni.
Älkää välittäkö, en ymmärrä itsekään kirjoittamaani
Mites kun mulla on toi perä 3,92 välityksellä, ja laippavetareilla, enkä haluaisi välitystä muuttaa. Sopiiko työnnettävillä vetareilla oleva murikka tonne paikalleen, niin että, ottaisin välityksen tosta vanhasta, ja säilyttäisin laippavetarit? Eli oikeestaan ottasin työnnettävillä vetareilla olevasta vain perän valumotin, eli sen missä iso lautaspyörä, ja pienet hammaspyörät on kiinni.
Älkää välittäkö, en ymmärrä itsekään kirjoittamaani
