Onko kaikissa mondeoissa bensavalo?
Onko kaikissa mondeoissa bensavalo?
Ohjekirjan mukaan pitäis olla ainakin tässä mun versiossa. 1.8 -93. vaikka mittari punaisella, ei silti syty mikään valo.
Joo.. jos ois niin sitten ei varmaan olis tota punarajaa ollenkaa... asiasta kukkaruukkuun onkos muuten tankissa se 8litraa sillon kun viisarin vasen sivu on punasen alussa? ja onko tankki silloin tyhjä kun viisarin oikea sivu on punasen lopussa? tyhmä kysymys mutta ois kiva tietää koska on kriittiset hetket käsillä.jnr21 kirjoitti:ei mulla ainakaan ikinä ole syttyny vaikka ollu punasella, eli ei varmaan ole.
Mutta ei tonne punaselle voi ajaa, meinaan äskönkin oli punasella ja tuli mäki niin rupes tökkiin niin pirusti..ei toi monteeo kyllä paljo kuluta..keskikulutus 220km /16litraa= 7,2l/100.. vaikka hinattiin 50km 1400kg painavaa bemaria ja oli kiihdytyksiä ja mäkiä..ja sitäpaitsi oon jopa antanu kenkääkin tolle ja kyläpyöritystä.. saattaa päästäkkin siihen ohjekirjan lupaamaan 5,8/100 matka-ajossa...höyryllä kulkee edelliseen autoon verrattuna.. 10-15l/100km 

Sulla taitaa olla ajan myötä menny v*tuilleen pikkasen se viisari, koska kyllä sen punasella pitäs se 8 litraa vielä olla.Poude kirjoitti:Mutta ei tonne punaselle voi ajaa, meinaan äskönkin oli punasella ja tuli mäki niin rupes tökkiin niin pirusti..ei toi monteeo kyllä paljo kuluta..keskikulutus 220km /16litraa= 7,2l/100.. vaikka hinattiin 50km 1400kg painavaa bemaria ja oli kiihdytyksiä ja mäkiä..ja sitäpaitsi oon jopa antanu kenkääkin tolle ja kyläpyöritystä.. saattaa päästäkkin siihen ohjekirjan lupaamaan 5,8/100 matka-ajossa...höyryllä kulkee edelliseen autoon verrattuna.. 10-15l/100km
-
Mulla myöskin on turhan optimistinen mittari. Valkoisen viivan paikkeilla tankkiin menee 56-58L. Punaiselle olen päästänyt kerran, jolloin tankkasinkin 63L (justjust pääsin tankille, kun nyki...)jnr21 kirjoitti: Sulla taitaa olla ajan myötä menny v*tuilleen pikkasen se viisari, koska kyllä sen punasella pitäs se 8 litraa vielä olla.