A paperit / cooleri
A paperit / cooleri
Eli autona -88 2.0 Stocca turbo sierra kaasarilla. Tarviiko hakea dyno paperit katsastusta varten jos laittaa autoon välijäähdyttimen ja ruiskun? Entäpäs jos myös vaihtaisi turbon isompaan? Rekisteri otteessa tehon kohdalla lukee vain A. Eikä missään lue turbon merkkiä tai mallia.
Eikös tuo a meinaa ahdettua eli ei tehorajaa joten ei ole väliä ahtopaineilla,tehoilla,mikä ahdin on kiinni jne...
Kaippa siellä jonkin näköinen välijäähdytin on vakionakin
Ei tarvii mitään dyno papruja.
Kaippa siellä jonkin näköinen välijäähdytin on vakionakin

Ei tarvii mitään dyno papruja.
CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
toi turbo ja väläri on paljolti katsastajasta kiinni,jos niihin puututaan niin silloin tarviit dynolapun.toiset katsoo läpi sormien noi,eli kanaattaa kokeilla ilman lappua ensin.
ruiskun laittamisen jälkeen melkein varmasti haluavat dynolapun,eli sillon ote ei oo enään tehorajaton(joku joka muistaa niin vois sanoa verrataanko moottorin vaihtoon>tulis vielä moottorista 15% muutoksia).jos sulla on se alkuperänen stockkakaasari,ni melkeen kannattas laittaa paineistetut tuplat ennemmin.
ruiskun laittamisen jälkeen melkein varmasti haluavat dynolapun,eli sillon ote ei oo enään tehorajaton(joku joka muistaa niin vois sanoa verrataanko moottorin vaihtoon>tulis vielä moottorista 15% muutoksia).jos sulla on se alkuperänen stockkakaasari,ni melkeen kannattas laittaa paineistetut tuplat ennemmin.
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
joo se on varmaan se alkuperänen stoccakaasari setti,turboa harvemmin ihmettelevät ellei oo pään kokonen...
väläri sit taas joillekkin konttuurin sedille on hirvee tehon lisääjä(jota se jonkin verran lisääkin)ja siksi haluavat dynolapun.toiset ei edes syynää onko sellasta vai ei.
ohan toi megaruutta kyllä ihan hyvä verrattuna kaasariin,ei siitä mihinkään päästä.
väläri sit taas joillekkin konttuurin sedille on hirvee tehon lisääjä(jota se jonkin verran lisääkin)ja siksi haluavat dynolapun.toiset ei edes syynää onko sellasta vai ei.
ohan toi megaruutta kyllä ihan hyvä verrattuna kaasariin,ei siitä mihinkään päästä.
Kaikkien noiden muutosten jälkeen pitäis todistaa koneen tehot konttorilla... Mutta sidä suus kiinni, ei se inssi voi tietää mitä siellä pellin alla on ollut aikaisemmin.
Ja jos sattuu mukava inssi kohdalle, niin sano että merkkaa rek.otteeseen sen vällärin, kun siellä pellin alla sellainen nyt sattuu olemaan.
8)
Ja jos sattuu mukava inssi kohdalle, niin sano että merkkaa rek.otteeseen sen vällärin, kun siellä pellin alla sellainen nyt sattuu olemaan.

juu
kertokaas mulle mitä meinaa ku papereis ei oo mitään merkitty tehojen kohalle.. samankaltanen stocca kyseessä mutta ruiskulla ja välijäähyllä. 8)
Sierra 2,0ohari tic (rojekti)
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262
Escort 2,0 Mk1
Pajero Tdi
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=6262