Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
(auto sanastoa kun en nyt ihan 100% tunne ni toivon että tarkotan oikeeta asiaa, eli siis sitä tankoa mikä lähtee sieltä pyörästä runkoon)
Joo eli onko kukaa koskaa pidentäny niitä?
ajattelin vaa että sierrasta vois saada sitä camper kulmaa muutettua tolla tavalla. Luulen ainakii että niitä ei saa jatkaa mutta ajattelin vaa kysyy. Tai mitens ois saisko sierraan mistää pitempiä?.
PS. tai no mulle se nyt on kyl ihan sama että saako niitä jatkaa vai ei. Kyl ne saa jatkettuu sillee että katsastus mies luulee niitä ihan orginaaleiks
Mä laitoin korpparissa pyörän napojen ylä pulttien väliin n. millin prikat.
Saa haukkua viritykseksi, mutta on sillä sen jälkeen jo ainakin 40tkm ajettu ja pari kertaa katsastettu. Olihan tohon olemassa joku linkkikin missä opastettiin miten alatukivarsiin saa tehtyä säädöt, mutta ei napannu alkaa semmosia väsäämään.
Ei toi yks prikka vielä väännä niin paljoa, että se rasittaisi laakeria tai vetaria. Eikä pääse vielä p.skaakaan laakeriin. Pyörät ainakin oikeni. Ennen tuli alle puolen renkaan levyset viivat tiehen kun suditti. Nyt tulee koko renkaan leveydeltä.
Tahveli kirjoitti:(auto sanastoa kun en nyt ihan 100% tunne ni toivon että tarkotan oikeeta asiaa, eli siis sitä tankoa mikä lähtee sieltä pyörästä runkoon)
Joo eli onko kukaa koskaa pidentäny niitä?
ajattelin vaa että sierrasta vois saada sitä camper kulmaa muutettua tolla tavalla. Luulen ainakii että niitä ei saa jatkaa mutta ajattelin vaa kysyy. Tai mitens ois saisko sierraan mistää pitempiä?.
PS. tai no mulle se nyt on kyl ihan sama että saako niitä jatkaa vai ei. Kyl ne saa jatkettuu sillee että katsastus mies luulee niitä ihan orginaaleiks
Ne on jotai valupohjaista tavaraa muistaakseni, ni ei niit paljoa kannata jatkella ite.. Siis etuvarret..
__________________
Nykyään:
VW LT55 '87
Capri II '75 projekti
Transit 3.55 '00
Ollut joskus:
Vaikka ja mitä!!
Scorpion tukivarret on 16mm Sierran vastaavia pidemmät. Kiinnitys palkkiin M12 pultilla, mutta Cossun uretaani puslat sinne kannattaa jokatapauksessa laittaa. Raidetangot voi vaihtaa 4wd:stä, omat jää lyhyiksi.
Toi 16mm puolelleen kuulostaa paljolta, mutta silmämääräisesti on eroa vaikea havaita, eikä muutaman Ahvenistolla kierretyn kierroksen perusteella ajo-ominaisuudetkaan ole huonontuneet.
Itse tein runkoon uudet kiinnitysreiät vanhojen yläpuolelle ja hivenen ulospäin. Samalla sai madalletussa autossa tukivarren parempaan asentoon mitä lähinnä haettiinkin. Auto siis S1 RST, mutta tuo tukivarsi on aivan samanlainen.
Toinen käytetty tapa on sorvata nylonista puslat sisäpäähän ja tehdä niistä epäkeskeiset.