Entä vesipumppu? En sitäkään tiedä koska on vaihdettu( vai onko koskaan, mittarissa 277 t....), auto on ollut minulla vuoden eikä siitä löydy minkäänasteista huoltokirjaa....
Vaan arvatkaas mitä: meni leimasta ekalla läpi tänään


Jos ei tietoa aikaisemmasta, niin rullat ja kiristin sekä vesipumppu kannattaa tosiaan vaihtaa samalla. Tietenkin myös moniurahihna jos siitäkään ei tietoa. Lisäksi tarvit "kätilön kädet" ja 5mm:n latan- tai kulmanpätkän nokkien kohdistamiseen, pituus jotain 30cm muistaakseni. Löysää vesipumpun rattaan pultteja ennen moniurahihnan poistoa, koko muistaakseni pulteilla 10mm, siis muuten vaikea avata jos ovat lujassa. Ota venakoppa irti aluksi jotta saat yköspytyn kohdalleen ennen jakopään purkua ja elä hukkaa "ryyskiilaa" jonka pitää osoittaa ylös kun latta sopii nokka-akselien päiden uriin, siis kun ykköspytty kohdallaan. 8)Olisi edessä tällainen remontti, kun en edes tiedä koskahan on viimeksi hihna vaihdettu. Tilaisin osat esim. Motonetistä, mutta mitä kaikkea siihen pitää olla itse hihnan lisäksi? Rullia? Kiristimiä?
Entä vesipumppu? En sitäkään tiedä koska on vaihdettu( vai onko koskaan, mittarissa 277 t....), auto on ollut minulla vuoden eikä siitä löydy minkäänasteista huoltokirjaa....