Kierrokset

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Avatar
Motorpsycho
Viestit: 92
Liittynyt: 03 Kesä 2006 16:14
Paikkakunta: Kuopio

Kierrokset

Viesti Kirjoittaja Motorpsycho »

Orskani kiertää naurettavat 4500 r/min ja siinä tulee stoppi!!! WTF?????
kyllä se Prkl pitäisi saada enempi jyskämään hinnalla millä hyvänsä!
Mikä avuksi???? :(
Ford Taunus 1,6 GX -82
Ford Taunus 17M -65
Ford Escort 1,4 CL -87 + Spl Dynamics S-2604, DIG-1450,
DPC-1000, XTR 250D4, 2x TD-502, DLS Reference R5A, Pioneer DEH-4200SD
Avatar
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Alkaako röpöttämään ja paukuttamaan putkessa??

tarkasta ainakin ensialkuun sytytyksenohjausboksi, se on se pikkunen musta laatikko virranjakajan päällä, menee kolme piuhaa. CRC:tä liitin piukkaan ja kiristä koko loota niistä kahdesta ruuvista mitkä siin on.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
markkul
Viestit: 242
Liittynyt: 09 Elo 2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markkul »

Onks tossa KAT? Kaverin Escortti oireili ihan samalla tavalla, kun katista oli yksi kenno irti ja poikittain.
Avatar
Motorpsycho
Viestit: 92
Liittynyt: 03 Kesä 2006 16:14
Paikkakunta: Kuopio

Kierrokset

Viesti Kirjoittaja Motorpsycho »

Ei oo Kat...ihan tavan rassi... kyllä se vähän papattaa mutta kaikki bensa palaa koneessa..
Ford Taunus 1,6 GX -82
Ford Taunus 17M -65
Ford Escort 1,4 CL -87 + Spl Dynamics S-2604, DIG-1450,
DPC-1000, XTR 250D4, 2x TD-502, DLS Reference R5A, Pioneer DEH-4200SD
Avatar
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Koeta sitä sytytyksen ohjausboksia.. mulla meno halut loppui heti 4500 kiekon jälkeen kun oli jostain syystä löystynyt ja paskanen liitin.. helpotti heti kierroksia ja omistajaa.. alkoikin jo ihmetyttämään missä vika kun kone ennen kiersi nätisti yli 7000..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Avatar
Motorpsycho
Viestit: 92
Liittynyt: 03 Kesä 2006 16:14
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Motorpsycho »

Ei auttanu mitään tuo...tai vähän, 5000 r/min menee nyt, mutta laiha lohtu sinänsä... :(
Ford Taunus 1,6 GX -82
Ford Taunus 17M -65
Ford Escort 1,4 CL -87 + Spl Dynamics S-2604, DIG-1450,
DPC-1000, XTR 250D4, 2x TD-502, DLS Reference R5A, Pioneer DEH-4200SD
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Minun Eskossa/Orionissa oli muistaakseni nuilla kierroksilla nopeus yli 160, siis pärjäsi nuillakin kierroksilla "normaaliajossa"! :D
Avatar
Motorpsycho
Viestit: 92
Liittynyt: 03 Kesä 2006 16:14
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Motorpsycho »

No hjuva..tuskin se muutenkaan sen enempää kiertää....
Ford Taunus 1,6 GX -82
Ford Taunus 17M -65
Ford Escort 1,4 CL -87 + Spl Dynamics S-2604, DIG-1450,
DPC-1000, XTR 250D4, 2x TD-502, DLS Reference R5A, Pioneer DEH-4200SD
Vastaa Viestiin