sierran kansi
sierran kansi
Nii voikoha olla mikää muu ku kansipahvi vikana ku kerää paisuntasäiliöö aiva hulluna painetta... ja puurot ja vellit ei silti oo sekasin...
Re: sierran kansi
Voituppu kirjoitti:Nii voikoha olla mikää muu ku kansipahvi vikana ku kerää paisuntasäiliöö aiva hulluna painetta... ja puurot ja vellit ei silti oo sekasin...

....
Joo no pitänee nakata uusi kansipahvi ja kattoo mitä tapahtuu... saako muuten venttiilinohjurit vaihdettua mistä päin ku hetkeks (1tunti) sammuttaa ja pistää käyntii nii tuprauttaa pienet savut vai voisko toiki johtua pahvista... ja eihä toho tarvi ku ketjun kiristimen uude ja pahvin ku vaihtaa
Kun kerran ketjun kiristimestä puhutaan niin varmaankin dohc... Mikä on hulluna painetta? Tuleeko nesteet pihalle asti vai mitä?jaska74 kirjoitti:puhutaankohan me ohc vai dohc kannesta?
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Kyllä se mullakin siitä yläputkesta tulee kuumana vettä kokoajan ja kierroksilla voi vähän kupliakkin.... Ookko muuten koittanut ilmata sitä systeemiä? Kuuluuko ylimääräisiä lorinoita tai muuta? Toihan on sitten vaikea ilmata -> keula mahdollisimman ylhäällä, paisuntasäiliön korkki auki ja letkuja puristelemaan (auto tietenkin käynnissä).tuppu kirjoitti:ku kierrättää nii se lykkää ilmaa nii et kuplii kunnolla ja siitä pienemmästä yläputkesta tulee kokoaja vettä... eihä kumminkaa vesipumpus mitää vikaa vois olla....
En tiedä kannattaako ruveta konetta vielä avaamaan jos muuta vikaa ei kerran ole... Se kansihan sieltä voi olla jostain kohtaa halki (niinkuin yleensä




Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Kyllä, mutta eipähän tuo paljoa maksa...tuppu kirjoitti:nii ja pitääköhä se ketjun kiristin vaihtaa samalla ku kannen irrottaa
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
no eipähän siellä muuta kuin vettä seassa joka kiillottaa "pytyn" toden näköisesti kansi halki veikkaisin näin mulla on ollu omassa jo yli satatuhatta kilometriä sama vika mutta ei anneta sen häiritä
(silti nollasta sataan vielä n.10 sekuntia) joka aiheuttaa myös sen pulputuksen lämpärin kennoon kun vettä poistuu palotilojen kautta voihan niitä ilmata kun ottaa lämppäriltä toisen letkun irti ja kaataa vettä täyteen ni hetken pulputus lakkaa mut tulee kuiteskii takas jonkun ajan päästä. ANNA MENNÄ NIIN KAUAN KUIN SE KULKEE!!!

Eipä sillä oikee pysty hirveesti ajaa ku lykkää nii paljo ilmaa paisuntasäiliöö et vedet tulee mäkee... mut no pian sen näkee mitä se on syöny, enää pitää ihmetellä et kuinka ketju lähtee pois nii kansi on irti....
No sanookas ny kuinka toi ketju pitää irrottaa ku en keksiny ja ei viitsi voimakeinoja ekana käyttämään
No sanookas ny kuinka toi ketju pitää irrottaa ku en keksiny ja ei viitsi voimakeinoja ekana käyttämään
ku kiristijän varren ottaa irti nii silti ei lähde ku ei tuu nokkapyörien välistä pois et joutuuko nokat ottaa irti myös... ja pitääkö kannen keskellä olevat kaksi isoa kuusokoloruuvia ottaa myös irti että kansi lähteetuppu kirjoitti:Eipä sillä oikee pysty hirveesti ajaa ku lykkää nii paljo ilmaa paisuntasäiliöö et vedet tulee mäkee... mut no pian sen näkee mitä se on syöny, enää pitää ihmetellä et kuinka ketju lähtee pois nii kansi on irti....
No sanookas ny kuinka toi ketju pitää irrottaa ku en keksiny ja ei viitsi voimakeinoja ekana käyttämään
Ei tartte niitä isoja ottaa, en tiedä mitä varten ne siinä edes on (koriste?). Ne rattaat niiden nokkien päästä on melkein pakko irroittaa just sen takia kun se ketju ei sovi sieltä välistä pois, nokkia ei oo pakko ottaa jos vain kannenpultit muuten saa auki... Niin ja siinä kannen etureunassa on sitten kans pari torxs ruuvia, muista ottaa ne kans sitten irti!tuppu kirjoitti: ku kiristijän varren ottaa irti nii silti ei lähde ku ei tuu nokkapyörien välistä pois et joutuuko nokat ottaa irti myös... ja pitääkö kannen keskellä olevat kaksi isoa kuusokoloruuvia ottaa myös irti että kansi lähtee
Edit: Nokkia ei muuten edes saa irti ennekuin ne rattaat ja ketjun ottaa pois

Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Joo kyllä ne noi 13milliset varmaan on mitä tarkoitin, mulla ne oli vain torxia, mutta siinä etureunalla ne kyllä oli. Se kansi voi olla vähän "tarttunut" kiinni jollakin puuvasaralla jos vähän koputtelisi niin eiköhän sen pitäisi lähteä...tuppu kirjoitti:nii missä ne siinä etureunas on ne ku oon ottanu 10 kannepulttia irti jotka oli torkseja ja sit kakas normaalia 13mm päällä olevaa pulttia ketjun etupuolelta eikä vielä tunnu lähtevän...
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
joo no yritin koputella vasaralla ja vääntää vesipumpun päällä olevasta korvasta ja ei nii hakkasin jo lekallakin siihen korvaan mut ei... nopitää odottaa ihmettä ja yrittää huomenna uusiks.. 1.6 cvh:sta lähti ihan suosiolla kyllä....Riesa2.0 kirjoitti: Joo kyllä ne noi 13milliset varmaan on mitä tarkoitin, mulla ne oli vain torxia, mutta siinä etureunalla ne kyllä oli. Se kansi voi olla vähän "tarttunut" kiinni jollakin puuvasaralla jos vähän koputtelisi niin eiköhän sen pitäisi lähteä...
mulla oli oharissa sama homma et ei millään meinannu irrota normikeinoilla...nostin jopa vinssillä kannesta ni nous koko konetuppu kirjoitti: joo no yritin koputella vasaralla ja vääntää vesipumpun päällä olevasta korvasta ja ei nii hakkasin jo lekallakin siihen korvaan mut ei... nopitää odottaa ihmettä ja yrittää huomenna uusiks.. 1.6 cvh:sta lähti ihan suosiolla kyllä....

mut sit ihan vasaralla ku naputteli varovasti ni irtos
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
Näin juurijaska74 kirjoitti:kannen ja lohkon väliin varovasti talttaa ja vasaraa

Tuo on niinkuin se viimeinen keino jota ei edes ole tarvinnut koskaan käyttää

Vaan kyllähän tuokin nätisti onnistuu.
Viimeksi muokannut Jaakko85, 06 Elo 2006 16:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.