Oli tullut vettä (jäähdytysnestettä?) jostain, koko tulppienympäristö märkänä.
Mitäs ovat kaksi torx kantaista pulttia tulppien välissä? (eivät ole kannen pultteja) vai mistä voisi vuotaa?
Zetekissä vettä tulppien ympärillä
Jos kumminkin olis jostain syylarista tai lähistöltä,letkuista tms,ja propelli heittänyt vaan koneen kylkeen?
Parkissa käymään vaan ja reippaasti kaasua,luulis alkavan näkymään jossain?
Ja jos ei näy,niin sanomalehti sammutetun auton alle suraavaksi ja seuraamaan tilannetta?
Torxeista en nyt heti muista..joku on kyllä joskus kertonut niittenkin tarkotuksen.
Parkissa käymään vaan ja reippaasti kaasua,luulis alkavan näkymään jossain?
Ja jos ei näy,niin sanomalehti sammutetun auton alle suraavaksi ja seuraamaan tilannetta?
Torxeista en nyt heti muista..joku on kyllä joskus kertonut niittenkin tarkotuksen.
ei sieltä mitään junia t...
Re: Zetekissä vettä tulppien ympärillä
Ne kaksi torx pulttia kun avaa pääsee kannen vesitilaan. Olivatko löysällä?WSE kirjoitti:Oli tullut vettä (jäähdytysnestettä?) jostain, koko tulppienympäristö märkänä.
Mitäs ovat kaksi torx kantaista pulttia tulppien välissä? (eivät ole kannen pultteja) vai mistä voisi vuotaa?
- Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
-
Vai on siellä torxit, itse en ole huomannut mutta ei kyllä ole tullut tutkittua, sillä yleensä vesi on pesuvettä ja jos paljon menee niin kaks viikkoa ei riitä, mutta alkaa kyllä ennen sitä jo päkytteleen! 8)
Öljyä on tupannut hieman kun en ole viitsinyt venakopan tiivistettä iisia vaikka pari kertaa olen avannut, siis venakopan.
Öljyä on tupannut hieman kun en ole viitsinyt venakopan tiivistettä iisia vaikka pari kertaa olen avannut, siis venakopan.