Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Takavetosessa 10% ja etuvetosessa 6%. Tietysti eikös noi prosentit pienene siinä tapauksessa jos pystyy siihen uuteen perään laittamaan esim vanhat jarrut?
Periaatteesahan pelkästä välityksestä ei mene prosentteja, mutta jos kuitenkin menee niin se tietääkseni lasketaan akseliston "osaksi" eli tietty osa koko akselin prosenteista esim vaikka 4%. Tosin kukaanhan ei sitä tiedä mikä välitys siellä on tai mikä siellä pitäisi olla
Mittarin heitto tietysti pitäisi korjata oikeaksi esim vaihtamalla laatikkoon vaijerin ratas yms. Mutta riittäähän se kun itse tietää mitä heittää
ok. oikeestaan ite kyselin siinä mielessä höpöjä,et ei tuossa tapauksessa voi pelkkää murikkaa vaihtaa niinku esim. sierraan vaan kyl se on akseli joka vaihtuu...(mk2 esko)eli onko se ilman jarruja myös tuo 10% nykyään.
nyt en oo taas pitkään aikaan asiaan perehtyny,joten pakko kysellä ku ei muista.
olis mk2 tiedossa,mutta on volvon levyjarrullisella taka-akselilla.eikä ole merkattu papruihin
Viimeksi muokannut turbiiniriesa, 26 Heinä 2006 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.