Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tein juuri takajarru rempan,ja hyvä ettei tullut moukaroitua rumpuja paskaksi ennen kuin tajusin miten ne on kiinni .Nyt kun auto on vielä pukeilla niin vaihtaisin myös laakerit koska takaa kuuluu helvetillinen jurina tietyissä vauhdeissa.Minkälainen on k.o autossa tämä laakeri remppa tehdä, vai voiko tehdä itse.Pitääkö esim koko rumpu vaihtaa Siinä se laakeri kai sijaitsee.
Ei tarvi rumpua vaihtaa, rummun keskeltä toi "rasvakuppi" pikku ruuvarilla irti, sieltä alta napamutteri pois, jonka jälkeen lähtee laakeri ja rumpu irti, rummusta laakeripesä pois, vaikka varovasti talttapää ruuvarilla vasaran kanssa avittaen. Asennus päinvastasessa järjestyksessä. Uuden laakeripesän saa tasaisesti paikalleen vaikka isolla hylsyllä ja vasaralla varovasti naputtamalla. Kuskin puolella muuten napamutteri "väärillä" kierteillä, eli aukee myötäpäivään...
Onkos tuo väärän kätinen kierre farkun ominaisuus vai onko se muuttunut -97 malliin? omassa escossa(ei kylläkään farkku) on normi kierre molemmilla puolilla.
Muistelenkohan nyt jotai vanhempaa escorttia siten? Olen kyllä tuohon omaan vm -99 tehny laakerirempan, kun taisi tulla tuohon laakerisarjaan myös tuo mutteri mukaan... Nyt tuoreempaa näkemystä kaivataan...