Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
onko sierran lootissa mitään eroa, jos on xr:rrä tai DOCH sierra.. Välitykset? Kuoret?(4wd tai 2wd)?
onko normaalissa DOCH takavetosen MT75 laatikossa lähtö etukartaanille?
Miten on??
DOHC malleissa on kai kaikissa MT75. XR malleissa, siis XR4 ja XR4x4 on Type9 vuoteen 89 asti jolloin vaihtuu MT75:een.
Noiden nelivetojen laatikko on kai hieman erilainen verrattuna takavetoisen vastaavaan. Ainakin monissa ulkomaalaisissa teksteissä, joita olen lukenut, sanotaan "modified Type9" jne. Sama koskee MT75:tä.
Vakio Type9 tai MT75 laatikossa EI tietenkään ole keskitasauspyörästöä, josta siis se etukardaani lähtee. Tuo kapistus on laatikon ja laatikon "hännän" välissä, ja kai siitä kohtaan modifioitu itse laatikkoa jotenkin. Lisäksi MT75 keskitasaus on kai erilainen kuin Type9, mutta tästä ei ole kauheasti itsellä tietoa.
Mulla on täälhetkellä irrallaan takavetoisen Type9 ja XR4x4:sen Type9, mutta ovat eripaikassa, joten en pääse vertaamaan!
Itsellä oli ajatus yhdessä vaiheessa hommata takavetoisen MT75 ja laittaa tuosta Type9:stä se jakoboksi siihen, mutta tuo ei ilmeisesti onnistu, ellei se MT75 ole alunperin nelivetomallista.
Niin ja tosta mt-75 laatikosta sen verran et siinä ei ole irtonaista kytkinkoppaa ja kutosen ja nelosen pulttijaot on erillaiset. Muistaakseni kutosen laatikoissa on järeemmät rojut sisällä verrattuna dohc:n laatikkoon...
MB w124 300TDT
taunus coupe -75
sierra -90 2,9 v6 24v
escort -70
mustang -66ht
mustang -68ht
Elikkä jepjep.. saa siis unohtaa DOCH:in lootasta rakentamisen itelle.. Kiitti valaistuksesta, mut jos jollain on jotain mielipiteitä, saa sanoa. Tai vaikka, jos varaston perälle on jollaki jäänyt lojumaan yx ylimääränen XR4x4:sen MT75, niin ilmotelkaa toki!