Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tuli ostettua Transit -90 "isoilla navoilla"
Ja tuli mieleen onko moista pakua rakennettu monella erikokoisella perävälityksellä, omassa on perässä merkintä 4,63 ?
Ja "laite" ei kulje täyskierroksilla 5-vaihteella kuin 110km/h..
Kaivosperäkö?
Jos autossa ei ole paripyöriä takana (kuorma-auto) ja kone toimii muuten normaalisti, eli ei savuttele pahemmin sinisenä tai pidä outoa ääntä, mutta ei kuitenkaan ole kunnolla vetoja, neuvoisin tarkistamaan jakopään ajoituksen. Transitin kone on nimittäin verrattain nuuka ajoituksen oikeellisuudesta, jos on pienikin virhe, niin kone ei vedä kunnolla. Mikäli tuon ikäluokan Transit on kunnossa tekniikaltaan, niin 140 km/h ei ole kovin vaikeasti saavutettavissa...
Nyt kalustossa: Transit MK6 X3, yksi faceliftattuna MK7:ksi
Yli 40 diesel-Fordia ollut, ollut mm. 9XMondeo MK4 ja liki 30 MK6 / 7 Transitia
Itselläni on näköjään jäänyt jo aloittamani ajatus kesken: eli jos kyseinen Transit on kuorma-auto, niin silloin perässä on tiuhempi välitys ja huippunopeus sitä kautta alempi.
Nyt kalustossa: Transit MK6 X3, yksi faceliftattuna MK7:ksi
Yli 40 diesel-Fordia ollut, ollut mm. 9XMondeo MK4 ja liki 30 MK6 / 7 Transitia
Itsellä oli 88vm 2.5 diesel transiitti vuoden verran niin kyllä se suht kivutta sen 130kmh mittari nopeutta kelasi ja kaverilla pikkasen uudempi turbolla niin menee se yli 140kmh.