Eli perus nykimis juttuu..
Hienosti toiminut esco rupes kotvasitten oikkuilemaan.
Eli ensin huomasin että kiekat jää välillä paikalleen kun painaa kytkimen pohjaan. Noh se "korjaantui" perus johto irti patentilla.
Samaan aikaan auto myös rupes nykimään ja kiekat aavistuksen vaeltamaan. Se joku venttiili siihen pakosarjan kupeeseen vaihdettiin--> ei tulosta... sitten ilmanputsari vaihtoon.... toimii ku uutena...
Näin ajeltiin pariviikkoo kunnes nykiminen taas alkoi.
Eli sekoileeko joku tunnistin vai mitä kummaa....
Auttakaa apinaa.....
Niin ja autohan oli sis -96 1.8 sportti
Pitäs saada auto töiden takia myytyä, mutta "risana" en sitä tahtois myydä.
-96 escortti ongelma
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
No juu....
Eli ei periaattees selvää koska ei tekis tai tekis..
Mut ei kovaa kiihdyttäes.
Karkeesti sanottuna kun lähtee liikkeelle ja välil ihan tasaselajettuna sekä
esim. kiihdytyksen jälkeen kun painaa kytkimen pohjaan ni sit kun uudestaa kaasuu ni sit.
Ja itseasias nyt oon huomannu et välil ku ajaa ja pysähtyy kytkin pohjassa niin auto sammuu.....
Eli ei periaattees selvää koska ei tekis tai tekis..
Mut ei kovaa kiihdyttäes.
Karkeesti sanottuna kun lähtee liikkeelle ja välil ihan tasaselajettuna sekä
esim. kiihdytyksen jälkeen kun painaa kytkimen pohjaan ni sit kun uudestaa kaasuu ni sit.
Ja itseasias nyt oon huomannu et välil ku ajaa ja pysähtyy kytkin pohjassa niin auto sammuu.....
Ford Escort 1.8 sport
Sulla on jokin anturi vialla; tyhjkäyntikierrosluvun jääminen hetkeksi korkealle viittaisi moottorinohjauksen menemisestä varaohjelmalle, jos reset auttaa niin anturi toimii ehkä jollain tavalla. Pitäisi lukea vikakoodit (helpoin tapa selvittää homma); eec-iv koodien lukemisesta ohjeet autosähkö topikeissa.