Sierrasta kysymyksiä
Jees, mutta onko kellään ihan kokemusta, että onko esim. Sierra och koneella ja kaasarilla aivan nuhapumppu? Paljonkohan on muuten valmista aikanaan kaasarikone och:lle huippunopeutta luvannu?
Ja vielä noista Sierran talviominaisuuksista kun niitä on haukuttu. Tietysti takatuuppari on takatuuppari talvella, mutta eikös Sierra ole kuitenkin sen verran painava(paljonkohan muuten tarkka paino?), että esim. mäestä pitäis talvella päästä lähtemään?
Ja vielä noista Sierran talviominaisuuksista kun niitä on haukuttu. Tietysti takatuuppari on takatuuppari talvella, mutta eikös Sierra ole kuitenkin sen verran painava(paljonkohan muuten tarkka paino?), että esim. mäestä pitäis talvella päästä lähtemään?
mäkilähtö ilman lukkoperää on jäisellä alustalla tekniikkalaji mikäli renkaat ovat vähänkin kehnommat, mutta ei se sen enempää jumiin jää kun mikään muukaan takatuuppari.Jaws kirjoitti:mutta eikös Sierra ole kuitenkin sen verran painava(paljonkohan muuten tarkka paino?), että esim. mäestä pitäis talvella päästä lähtemään?
painot vaihtelee välillä 1030-1330kg mallista riippuen.
Focus 1.0 edition a6 2017
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 03 Heinä 2006 15:12
nostaa vaan kytkimen ylös ja kaasun löysää ku mittari näyttää nopeusrajoituksen mukaisesti.jaska74 kirjoitti: mäkilähtö ilman lukkoperää on jäisellä alustalla tekniikkalaji mikäli renkaat ovat vähänkin kehnommat, mutta ei se sen enempää jumiin jää kun mikään muukaan takatuuppari.
painot vaihtelee välillä 1030-1330kg mallista riippuen.
ihan normi lähtö on sitten talvi liukas tai kesä.
Fordeja
1195kg näkyy olevan 2.0i Dohc -91 sedan....Jaws kirjoitti:Jees, mutta onko kellään ihan kokemusta, että onko esim. Sierra och koneella ja kaasarilla aivan nuhapumppu? Paljonkohan on muuten valmista aikanaan kaasarikone och:lle huippunopeutta luvannu?
Ja vielä noista Sierran talviominaisuuksista kun niitä on haukuttu. Tietysti takatuuppari on takatuuppari talvella, mutta eikös Sierra ole kuitenkin sen verran painava(paljonkohan muuten tarkka paino?), että esim. mäestä pitäis talvella päästä lähtemään?
Takaveto - yliveto!
Oltsu kirjoitti:Ei mee halki, palaa vaan pahvi.
tasapeli. menee halki ja polttaa myös kansipahveja.

ilmeisesti erittäin nirso lämpöjen suhteen. ei saa nousta lähellekkään punaista kun vahinko on jo tapahtunut. eli kannaattaa pitää nestemäärä oikeana 8)
Ford Focus C-Max 1.8 -06 (11- )
Ford Focus 1.6i Ghia -00 (08-11)
Ford Sierra 2.0i Ghia -91 (06-08)
Ford Sierra 2.0i CLX -90 (05-06)
Ford Escort 1.6 CL -88 (97-05)
Ford Focus 1.6i Ghia -00 (08-11)
Ford Sierra 2.0i Ghia -91 (06-08)
Ford Sierra 2.0i CLX -90 (05-06)
Ford Escort 1.6 CL -88 (97-05)
Ja ilmata hyvin, ettei jää ilmaa jäähdytysjärjestelmään... Siitäkään ei kuulemma kovin hyvää tykkää!
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Mulla ainakin tossa 100tkm sitten kun oli aika täynnä, palo vaan pahvi. Ei ollu kannessa mitään sanomista vaikka lämmöt kävi välillä ylhäällä ja lähes ilman nestettä meni välillä. Saahan sen halki jos hädissään rupee kylmää kaatamaan koneeseen kun on just keittäny.
Sierra 2.0i dohc -92 ajettu paljon, viikossa 1200km
Hyvä kysymys! Itse olen ajanut tuon sellaiseen "luiskaan" pihassa että perä on ollut jonkun puolimetriä alempana. Sitten vain käyttänyt autoa paisunta säiliön korkki auki ja painellut letkuja niin että sormet on meinanneet palaajaska74 kirjoitti: onko tohon jotain hyvää kikkaa? omasta ei ilma tunnu millään poistuvan vaikka tunkilla nostaa keulaa

Oliskin, mutta ei ole foortin insinöörit sellaista siihen voineet suunnitella.Onko siinä syylarissa korkki?
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Alkuperänen suunnitelma oli ostaa sierra OHC:n ruiskukoneella, mutta niin pääsi käymään, että pellin alla onkin ruisku dokki. 

Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92
joo, niin onOltsu kirjoitti:Hyvä valinta! Näyttää olevan vielä parasta vuosikertaa

Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92