Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
xenoneita ei saa tavallisiin laittaa, ei varmasti saa helpolla laitettuakaan. vihertäviä ja sinertäviä ym polttimoita on saatavana ihan perus H4 jne, xenoneihin saa ostaa pikkusen enemmän palikkaa eikä oo halpaa
suklaa-auto kirjoitti:kyl noit tarvike ksenoneita saa laittaa jos valoissa on korkeuden säätö ja lampunpesimet
saa siis jos vaihtaa koko umpion ja muut systeemit kuten sanoit (korkeudensäätö pitää olla automaattinen), mutta noita pelkkiä polttimoita ei saa käyttää
Onhan ne valkoista valoa näyttävät ihan hienoja ja ehkä tehokkaampia, mut ne vihreän kellertävät on hirveet. Ja valotehokin on varmaan puolet normipolttimoista (tarkoitan H4:sia).
tk kirjoitti:Onhan ne valkoista valoa näyttävät ihan hienoja ja ehkä tehokkaampia
Mitkään noista kewleistä tuningvaloista ei ole sen tuningvärin johdosta yhtään tehokkaampia kuin normaalit polttimot, mutta silmää pystytään kyllä kusettamaan erilaisilla suodatuksilla. Pitäisihän se nyt olla itestään selvää että mikään ylimääräinen moska siinä polttimon lasissa ei mitenkään voi _lisätä_ mitään, se voi ainoastaan heikentää joitain ominaisuuksia ja sen johdosta saadaan sitten erilaisia vaikutelmia aikaiseksi.
Niin, meinasin vaan et valkoisemmalla valolla näkee paremmin kuin kellertävällä, kun eihän niissä polttimoissa mitään tehoeroa wateissa ole. Jossain TM:n testissä ne vertasi niitä ihan keltaisia ( mitä ei enää vissiin myydä) (paitsi jossain nakkikioskilla) noihin normaalipoltimoihin, niin ne olivatkin ihan surkeita vaikka keltaisella valolla piti jotenkin muka nähdä paremmin. Itelläni on ihan tavalliset, kun joskus ostin semmoset tuuninkit tripla hinnalla ja ne kesti melkein 4 kuukautta.