moottorin vaihto
moottorin vaihto
Hyvää päivää.. voisko joku viisaampi valaista mua kun olen vaihtamassa 1,6 2,0 is tekniikkaan.. mitä tulee vaihtaa muutakun sähkö sarja ruiskulle ja muut piuhat..? mul löytyy koko piuha sarja.. toinen kyssäriois et paljon viri boksi maksaa jos haluu virittää ruiskun konetta ja mistä saa osia.. vastailkaa pikaisesti ois kiire täl asialla..

-
Re: moottorin vaihto
"viriboxilla" nostat ainoastaan bensankulutusta, jos et koneelle muuta radikaalia meinaa tehdähubbe kirjoitti:paljon viri boksi maksaa jos haluu virittää ruiskun konetta ja mistä saa osia.. vastailkaa pikaisesti ois kiire täl asialla..
Focus 1.0 edition a6 2017
moottorin vaihto
niin meinasin viri boxsin ja koneen virittää mut en vaan tiedä mitä kannattais tehdä.. haluaisin lisää tehoa liian mopo..
-
Moottorin vaihto
ohc kone.. Oiskohan kenelläkään myydä mulle sumu valoja mitkä käy puskuriin omille paikoille..?
tai sitten jotkut haluaa harrastaa...samoin kun joku kysyy, että esim. miten vaihtaa kytkimen??? no vie korjaamolle....vähän vois ajatella mitä kysytään ja mitä vastataan!!!Monteonisti kirjoitti:Tuohon ongelmaan on yleensä ollut helpoin ja halvin ratkaisu pirssin vaihto! 8)
Ford Fiesta 1.6i Ghia -02
Re: Moottorin vaihto
Osto-ilmoitus oikeassa paikassa voi tuottaa halutun tuloksen.hubbe kirjoitti:ohc kone.. Oiskohan kenelläkään myydä mulle sumu valoja mitkä käy puskuriin omille paikoille..?