Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
GeeTee- kirjoitti:Motonetissä on kans noita, on kyllä kalliimpia ku 170 ekua.. Liekkö oikeen alkuperäsiä sielä?
Motonetin, kuten muittenkin autotarvikeliikkeiden hyllystä löytyy alkuperäisen tilalle SUORAAN sopivaa katalysaattoria, sekä YLEISmallisia katalysaattoreita, joita saa hitsata alkuperäiseen vanhan tilalle. Mondeossahan katti on osa etuputkea, kalliimpi merkkikohtainen (reilu 300€ tarvikeliikkestä, Fordilla reilu 500€) katalysaattori on plug´n play, eli mukana tulee koko etuputki.
Mahtoikohan tämä nyt mennä jakeluun kaikille?
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
Tarvikeliikkeistä taitaa löytyä autoon kuin autoon "kissoja" mutta ne pitää ilmeisesti kaikki hitasata kiinni, eli ei taida löytyä pulttaa kiinni versioita...
jamo kirjoitti:Tarvikeliikkeistä taitaa löytyä autoon kuin autoon "kissoja" mutta ne pitää ilmeisesti kaikki hitasata kiinni, eli ei taida löytyä pulttaa kiinni versioita...
Luit ilmeisesti tosi tarkkaan hartzan vastauksen..
Mulla kesti sen 8 vuotta
Korjaamolla sanoivat että kun irrottivat tulpat niin sieltä löytyi vettä joka on aiheuttanu jotain häikkää sytytykseen joka taas todennäköisesti on aiheuttanut vähitellen katalysaattorin hajoamisen. Tai jotain
Monteonisti kirjoitti:Katithan kestää yleensä yli 10v?
Sytytysjärjestelmän vika, kiveenajo, toistuvat hinauskäynnistykset, lyijyllinen bensiini tai pitkään aivan liian laihalla ollut seos ovat liki ainoat tekijät millä katin saa hajalle. Muutoin ovat kyllä "ikuisia" siihen asti kun ruostuvat puhki...