GAZ / SPAX Säädettävät iskarit
GAZ / SPAX Säädettävät iskarit
Kellään kokemuksia noista Gazzardin tahi Spaxin säädettävistä iskareista?
Ovatko nuo muuten pääasiassa kaasuiskareita?
Kuinkahan tuo säätö tapahtuu ja kestääkö siviilikäytössä..
Ajattelin hommata säädettävät gaz/spax linjalta ku tavalliset bilsteinit tulee samoihin hintoihin.
Ovatko nuo muuten pääasiassa kaasuiskareita?
Kuinkahan tuo säätö tapahtuu ja kestääkö siviilikäytössä..
Ajattelin hommata säädettävät gaz/spax linjalta ku tavalliset bilsteinit tulee samoihin hintoihin.
Viimeksi muokannut esaq, 21 Kesä 2006 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: GAZ / SPAX Säädettävät iskarit
Ei oo vielä kokemuksia, mutta katu-eskoon just oon vääntämässä paikalleen spaxin säädettävia kaasu iskareita.esaq kirjoitti:Kellään kokemuksia noista Gazzardin tahi Spaxin säädettävistä iskareista?
Ovatko nuo muuten pääasiassa kaasuiskareita?
Kuinkahan tuo säätö tapahtuu ja kestääkö siviilikäytössä..
Ajattelin hommata säädettävät mielummin ku billsteinin tavalliset ku saa samaan hintaa.
Säätö tapahtuu etutolpissa konehuoneesta säätö nupilla tolpan päästä, kuva iskareista http://www.tvracing.net/images/Etu%20iskarit.JPG
Ja taka iskareissa säätö on alasäiliön alareunassa, kuva taka iskareista http://www.tvracing.net/images/Taka%20iskarit.JPG
Uskoisin että kadulla kestää jos kerta kestää eekootakin ryttyyttää.
Noista iskareista riittää mielipiteitä niin monta kun on mielipiteen antajiakin, Esim. yks ralli kuski oli sanonu että "bilsteiniä ei pitäs missään nimessä mennä laittamaan ralli-autoon" Mutta pitäähän sitä jotain voida syyttää jos sattuu auto lipeemään...
Yksi tuntemani rallimiäs totesi että bilsteinit on hyviä iskareita mutta esim eskoissa pakkaa olla joku kiinnityskohta heikko ja murtua helposti.. tiedä näistä..
Taidanpa tilata spaxit tai gazin säädettävät..
Mistä muuten hommasit ja mitä tuli hintaa?
edit. Yksi mahdollisuus olis myös TRD:n säädettävät iskarit. Nämä on Toyota Racing Development tuotoksia mutta valmistajina on muutamia hyvä maineisia merkkejä kuten bilstein...
Taidanpa tilata spaxit tai gazin säädettävät..
Mistä muuten hommasit ja mitä tuli hintaa?
edit. Yksi mahdollisuus olis myös TRD:n säädettävät iskarit. Nämä on Toyota Racing Development tuotoksia mutta valmistajina on muutamia hyvä maineisia merkkejä kuten bilstein...
Tuolta tuli iskarit http://www.rallyracefin.fi/esaq kirjoitti:Yksi tuntemani rallimiäs totesi että bilsteinit on hyviä iskareita mutta esim eskoissa pakkaa olla joku kiinnityskohta heikko ja murtua helposti.. tiedä näistä..
Taidanpa tilata spaxit tai gazin säädettävät..
Mistä muuten hommasit ja mitä tuli hintaa?
edit. Yksi mahdollisuus olis myös TRD:n säädettävät iskarit. Nämä on Toyota Racing Development tuotoksia mutta valmistajina on muutamia hyvä maineisia merkkejä kuten bilstein...
Hintaa oli etupää 305,76€ pari ja takapää 203,84€ pari
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 18:51
- Paikkakunta: Compton (pori)
- Viesti:
Pistäkäähän juttua tuntumasta lisää..
Vaikka tuo oma välikoppa ekkeri ei mikään supetykki ole, yritän kumminkin panostaa alustaan.. Mukava ajettavuus miellummin ku paljon tehoa.. Mutta näiden yhdistelmähän olisi paras

Tosin eihän suomessa saa ajaa kuin 120km/h
Joo ja olen ensikertaa autonrakennushomissa joten onko vielä ehdotuksia miten voisi helposti parantaa alustan tuntumaa..
Vaikka tuo oma välikoppa ekkeri ei mikään supetykki ole, yritän kumminkin panostaa alustaan.. Mukava ajettavuus miellummin ku paljon tehoa.. Mutta näiden yhdistelmähän olisi paras


Tosin eihän suomessa saa ajaa kuin 120km/h

Joo ja olen ensikertaa autonrakennushomissa joten onko vielä ehdotuksia miten voisi helposti parantaa alustan tuntumaa..