pitääkin tästä heti viedä auto penkkiin ja katsoa mikä on huippunopeus tai 0-100km/h kiihtyvyys.Bootsi kirjoitti:![]()
![]()
Vaikuttaa hiekkalaatikko keskustelulta.. jos meidän isi ja teidän isi tappelis, niin meidän isi varppina voittais.![]()
Radalle tai penkkiin ja faktat esiin, muuten tämä on turhaa..
Autosi suorituskyky
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
No noi kuvat on jostain viime kesältä. Koneeseen vaihdettu syksyn aikana mm. kansi (gp1 venat,laskettu,portattu,fr32 nokka jne..), lohko porattu ylikokoon,martelius 4-2-1 XL peltisarja, 38/38 DGMS, vauhtipyörästä pois lastua ym. pientä säätöä...WSE kirjoitti: Jos tekniikka tosiaankin on http://www.netikka.net/rami/ekkeri/IMG_0054.html
tuon kuvan mukainen ihmettelen noita arvoja suuresti...
Kun ei huilaa vakio 2 litraisellakaan tuommoisia lukemia niin aivan sama mitä 16sataselle on muuten tehty mikäli siellä tuo orkkis valupakosarja on paikoillaan...
Arvoja saa toki mun puolesta ihmetellä vaikka maailman tappiin. Riittää kun ite tiedän mihin tehot riittää

Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
Toi mun viesti ei ollut tarkoitettu kenellekkään henkilökohtaisesti.s.o.h.c kirjoitti: pitääkin tästä heti viedä auto penkkiin ja katsoa mikä on huippunopeus tai 0-100km/h kiihtyvyys.

Käytäntö on opettanut että aina kun tällainen "mun auto vastaan sun auto" topic avataan siinä alkaa herneet lentelemäääään.
Auton kiihtymiseen ja kulkemiseen (käyttäytymiseen) vaikuttaa niin moni muukin seikka kuin, koneen teho/vääntö tai laatikon/perän välitykset.
Virityksen tulokset nähdään RADALLA!
(tehopenkki tuloksetkaan ei kerro juurikaan muuta kuin koneen toiminnan.)

hiekkalaatikko jutut
tehosta voi kyllä päätellä aika tarkkaan myös kulkupuolen, kun se teho siihen eniten vaikuttaa. paino on toinen, mutta siinä 1000kg molemmin puolin yleensän mennään. jenkit siinä tietysti vähän häviää. ilmanvastus taas autojen perusarvojen eroavaisuuksilla ei 0-100 merkkaa juuri mitään.
8) on mullaki melkeen 1000hp, n:100hp/a.


tehosta voi kyllä päätellä aika tarkkaan myös kulkupuolen, kun se teho siihen eniten vaikuttaa. paino on toinen, mutta siinä 1000kg molemmin puolin yleensän mennään. jenkit siinä tietysti vähän häviää. ilmanvastus taas autojen perusarvojen eroavaisuuksilla ei 0-100 merkkaa juuri mitään.
8) on mullaki melkeen 1000hp, n:100hp/a.
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
No onko joku kertonut jotain hatusta revittyjä suoritysarvoja?Bootsi kirjoitti: Toi mun viesti ei ollut tarkoitettu kenellekkään henkilökohtaisesti.![]()
Käytäntö on opettanut että aina kun tällainen "mun auto vastaan sun auto" topic avataan siinä alkaa herneet lentelemäääään.
Auton kiihtymiseen ja kulkemiseen (käyttäytymiseen) vaikuttaa niin moni muukin seikka kuin, koneen teho/vääntö tai laatikon/perän välitykset.
Virityksen tulokset nähdään RADALLA!
(tehopenkki tuloksetkaan ei kerro juurikaan muuta kuin koneen toiminnan.)
Kyllä suurin osa vastanneista on mun mielestä kertonut mitanneensa suorituskyvyn.
Kai sitä saa missä tahansa aiheessa herneet lentelemään jos sä tommosta viestiä sinne heität. Ihan asialllita juttua oli ennen sitä ollut.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Nii, mut mullapa soi vielä siitä pari pykälää kovempaavoicecoil kirjoitti: joo ja pari pykälää pystyy vielä volumee nostamaan..

Ford Sierra 2.0 EFI OHC Sedan -89 MYYDÄÄN!
/////Alpine | Monacor | Hertz | Focal | Intertechnik
Official member of Team Puukorvat Car Audio Competition Team
/////Alpine | Monacor | Hertz | Focal | Intertechnik
Official member of Team Puukorvat Car Audio Competition Team
se on näköjään joillekkin kova paikka jos jonkun ilmoittavat arvot ovat omaa koslaa kovemmatTeRoK kirjoitti: No onko joku kertonut jotain hatusta revittyjä suoritysarvoja?
Kyllä suurin osa vastanneista on mun mielestä kertonut mitanneensa suorituskyvyn.
Kai sitä saa missä tahansa aiheessa herneet lentelemään jos sä tommosta viestiä sinne heität. Ihan asialllita juttua oli ennen sitä ollut.

..no joo arvasin melkein miten tässä topic:ssa käy, eli mitä tästä opimme => kannattaa pitää autosi suorituskyky arvot ihan omana tietonaan 8)
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
taunus gt-coupe,120-130 hp??
suurinpiirtein,avarrettu hoonattu ja peltisarjat,tuplasolex..
huiput 150
kiihtyvyydestä ei tietoo,sopivasti.."pikkuatlas"..4-v laatikko..
noin 8.5 litraa sadalla..sekalaisessa..motarilla en kyllä aja
yli 120,kun ei kestä kuunnella kun se huutaa..
mutta mielellään sillä silti ajelee
ja aika rauhallisesti täytyy vanhaa käsitellä..
suurinpiirtein,avarrettu hoonattu ja peltisarjat,tuplasolex..
huiput 150



kiihtyvyydestä ei tietoo,sopivasti.."pikkuatlas"..4-v laatikko..
noin 8.5 litraa sadalla..sekalaisessa..motarilla en kyllä aja
yli 120,kun ei kestä kuunnella kun se huutaa..
mutta mielellään sillä silti ajelee

ja aika rauhallisesti täytyy vanhaa käsitellä..
ei sieltä mitään junia t...
mikäs siinä hyvin oot 1.6 viilannu, tehoksi voi arvioida 160-180 hp. välityksistä / painostariippuen 8)s.o.h.c kirjoitti: se on näköjään joillekkin kova paikka jos jonkun ilmoittavat arvot ovat omaa koslaa kovemmat![]()
..no joo arvasin melkein miten tässä topic:ssa käy, eli mitä tästä opimme => kannattaa pitää autosi suorituskyky arvot ihan omana tietonaan 8)
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
pitäiskö tähänkin alkaa väittämään että ei se noin kovaa voi kulkeatransitman kirjoitti:0-100km/h -> n.15s
Huiput -> 150km/h
Ransiitilla
Repikää siitä![]()
![]()

..no joo asiaan.... ihan hienosti tuntuu transit kulkevan

Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
Enpä oo omalla ransitilla viä viittinä sattaakolmeekymppiä kovempaa kokkeilla. Eikä sennynii vaikeesti saavutettavalta tuntunu. Ja mallikkaasti kulkee.
Notta ihan Suomen teille riittävä on suorituskyky. Ei oo tarvinnu liikenteessä jarruna olla.
Kyähän se ny jyrkempiin mäkiin vähän hyytyy. Ylös asti on kuitenkin toistaiseksi päästy.
Notta ihan Suomen teille riittävä on suorituskyky. Ei oo tarvinnu liikenteessä jarruna olla.
Kyähän se ny jyrkempiin mäkiin vähän hyytyy. Ylös asti on kuitenkin toistaiseksi päästy.
Voortti ei oo auto eikä piika ihminen, mutta väliäkös sillä, jos kerta kyyit o hyvät.
"Jokainen meistä on joskus omistanut taunuksen, ainakin henkisesti" - sanoi ?
Ford Transit Forum
"Jokainen meistä on joskus omistanut taunuksen, ainakin henkisesti" - sanoi ?
Ford Transit Forum
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
-
- Viestit: 111
- Liittynyt: 18 Maalis 2005 21:08
- Paikkakunta: Humppila
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45