Mondeo keskuslukon kytkentäkaaviota?
Mondeo keskuslukon kytkentäkaaviota?
mahtaisko kellään olla koneella mk2 mondeon keskuslukon kytkentäkaaviota, jotta näkis mihin piuhoihin nuo keskuslukon kauko-ohjauksen piuhat yhdistetään? Vm. -97, mikäli sillä mitään merkitystä on
Kytkentäkaavion mukaan näyttäs vissiin olevan kelta/vihreä ja valko/sininen. Ei ole sitten aivan varma.
En kyllä pysty muistaan kuinka nuo värit oli, kun jokin aika sitten asensin. Mittaa/testaa. Ota kuskin puolen ovipistoke pois ja katso mitkä johdot vaihtaa napaisuutta, kun laitat pelkääjän ovesta ovet lukkoon.
En kyllä pysty muistaan kuinka nuo värit oli, kun jokin aika sitten asensin. Mittaa/testaa. Ota kuskin puolen ovipistoke pois ja katso mitkä johdot vaihtaa napaisuutta, kun laitat pelkääjän ovesta ovet lukkoon.
Ei ainakaan ton kytkentäkaavion mukaan ole, mut en tiedä. En muista kummastakaan mitä värejä ne oli, kun olen niitä asentanut molempiin. En ees prkl muista oliko saman värisiä molemmissa.Cordia kirjoitti:Eikös tossa mk1:s oon eriväriset nuo piuhat? Eihän mulla mitään yleismittaria ole

Osta/lainaa mittari, tai katso vaikka virtakynällä, sillä se selviää.
Moi. Mulla olis sama ongelma. Eli pitäis tietää mitkä johdot on mitäkin. etuovien lukoon tulevassa liittimessä on 8 johtoa.
Kelta/musta, valko/musta, keltainen(paksumpia) ja musta/vihr, musta/sin, musta, musta/valk, musta/oranssi (ohuempia).
Alkuperäinen kauko-ohjaus on sökö, asentaisin tarvikkeen.
Kelta/musta, valko/musta, keltainen(paksumpia) ja musta/vihr, musta/sin, musta, musta/valk, musta/oranssi (ohuempia).
Alkuperäinen kauko-ohjaus on sökö, asentaisin tarvikkeen.
Mondeo Tdci 1,8 2008
-