Fiesta xr2i
Fiesta xr2i
Miten xr2i eroaa tavallisesta Fiestasta? Kaikki erot, tyyppiviat sun muut jos joku voisi pikaisesti kertoa. Mitä kannattaa selvittää kyseistä autoa ostaessa?
Kuuluuko tällainen etupuskuri alkuperäiseen?
http://www.nettiauto.com/748907
Kuuluuko tällainen etupuskuri alkuperäiseen?
http://www.nettiauto.com/748907
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
- Paikkakunta: Tuusula
Sisustus on reteempi kuin mopomalleissa. Sama sisustus kuin 1.6S sillä erotuksella että XR2i:stä löytyy yleensä kyynärnojat ovista ja S:tä ei. Parempi mittaristo (=kierroslukumittarilla) kuin karvahattumalleissa, tosin uudemmissa (94-95) karvahatuissakin sellainen oli. XR2i:ssä on muovisarja korissa johon kuuluu myös tuo sumuvalollinen ja lisäpitkällinen etupuskuri. XR2i:ssä sininen raita kylkilistassa (1.6S:ssä valkoinen, RST:ssä vihreä). Alusta on timmimpi kuin mopomalleissa, ja taitaa se olla timmimpi myös kuin 1.6S:ssä. Edessä on kallistuksenvakaaja, mopomalleissa ei ole ja 1.6S:ssäkin ohuempi kuin XR2i. Samat jarrut kuin 1.6S, eli isommat kuin mopomalleissa mutta pienemmät kuin turbossa.
Hesarin vikalistat on ihan yhtä paskan jauhamista, niissä on samat viat kaikkiin autoihin. Itse laskisin XR2i:n >>mallikohtaiseen<< vikalistaan vaihteiston perän laakerit jotka ovat yleensä 200tkm välein vaihtokunnossa, mätänevän paksin luukun (tutki ikkunan kehykset sisäpuolelta) ja todennäköisesti venttiilivarsien kumit alkavat olla jo ehtoopuolella joten sinistä saattaapi putkesta tulla vaikkei kone vielä väljä varmaan olekaan.
Kun tuossa vuonna 98 etsin itelleni 89-90 1.6S mallia (Hintahaarukka euroiksi muutettuna oli sillon muuten 4000-5200e) niin suurin osa niistä oli enemmän tai vähemmän kolaroitu, ja lähes jokainen kolari oli sellainen että auto oli pois rekisteristäkin korjauksen ajan.
Hesarin vikalistat on ihan yhtä paskan jauhamista, niissä on samat viat kaikkiin autoihin. Itse laskisin XR2i:n >>mallikohtaiseen<< vikalistaan vaihteiston perän laakerit jotka ovat yleensä 200tkm välein vaihtokunnossa, mätänevän paksin luukun (tutki ikkunan kehykset sisäpuolelta) ja todennäköisesti venttiilivarsien kumit alkavat olla jo ehtoopuolella joten sinistä saattaapi putkesta tulla vaikkei kone vielä väljä varmaan olekaan.
Kun tuossa vuonna 98 etsin itelleni 89-90 1.6S mallia (Hintahaarukka euroiksi muutettuna oli sillon muuten 4000-5200e) niin suurin osa niistä oli enemmän tai vähemmän kolaroitu, ja lähes jokainen kolari oli sellainen että auto oli pois rekisteristäkin korjauksen ajan.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Kas joo, no niin näyttääkin olevan.
Löytyikö muita virheitä?
Ja .. Mk1/2 on muutenkin enemmän mun pisnis
Löytyikö muita virheitä?
Ja .. Mk1/2 on muutenkin enemmän mun pisnis

Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/