Akku on upouusi ja tietääkseni ihan laadukas ja varaus on kunnossa -> jännite >=12,7v. Startatessa kuuluu naksahdus, eli solenoidi on ilmeisesti toimintakuntoinen. Kokeilin sitten 89-vuosimallin 1.6 koneen starttia (jonka piti olla toimintakuntoinen) ja siinäkin vain solenoidi naksui. Lisäksi huomasin kipinöintiä, mutta viilasin liitokset kuntoon, jonka jälkeen alkoikin tämä 1.6 koneen startti rullata. Tosin moottori ei lähtenyt käyntiin ja irroitin sen. Tämän jälkeen huomasin, että eihän se edes olekaan riittävän sopiva 2.0 OHC moottorille

Laitoin sitten vanhan startin takaisin, mutta ainoa joka toimi oli solenoidi.
Eli onko nyt todennäköistä, että liitoksissa ei juurikaan ole vikaa (koska sain sen 1.6 koneen startin rullaamaan), vaan vika on lähinnä startissa? Ja ilmeisesti menen nyt ostamaan ihan 2.0 OHC koneen startin vai mitkähän kaikki mallit voisivat tähän sopia? Vai olisiko jollakin jotakin järkevämpää ideaa.
Kiitoksia!
Edit: Sori, tuli ehkä vähän väärälle osiolle. Modet siirtäköön jos on aiheellista.