tekniikan vaihto
tekniikan vaihto
omistan sierran 2.0 ohc vm.88.olen vaihtamassa tekniikkaa ja ajattelin kysyä paria asiaa teiltä.kumpi kannattaisi laittaa 2.0is kone vai 2.8 v6 kone?olisihan tuossa 2.8 koneessa tietysti enemmän tehoa ja vääntöä mutta miten menee muutoskatsastuksesta läpi? is koneessa olisi se hyvä puoli ettei tarvitsisi tehdä oikein mitään muutoskatsastukseen.paljonko löytyy is koneesta vakiona tehoja ja entäpä 2.8 ?antakaa vielä hyviä viritys vinkkejä is ja 2.8 koneelle.tarkoitus olisi päästä 150-200 heppaan.
Mikä tehoissa hävitään se ratilla korjataan
Re: tekniikan vaihto
tai siis ei tarvi tehdä yhtään mitään....escort88 kirjoitti: is koneessa olisi se hyvä puoli ettei tarvitsisi tehdä oikein mitään muutoskatsastukseen.
saman verran kun muistakin ruiskuista, is on vain varustelutaso.escort88 kirjoitti:paljonko löytyy is koneesta vakiona tehoja
(ohc 115hv dohc 120hv jne)
ahdin antaa tahdinescort88 kirjoitti:?antakaa vielä hyviä viritys vinkkejä is ja 2.8 koneelle.tarkoitus olisi päästä 150-200 heppaan.

Focus 1.0 edition a6 2017
Turboa vaan kehiin jos jotain 200hv:n lukemia haluat.
Tuolla 2000e saa jo suht kestävän koneen noihin 200-250hv:n lukemiin, toki kaikenhan paskaksi saa?
Tuolla 2000e saa jo suht kestävän koneen noihin 200-250hv:n lukemiin, toki kaikenhan paskaksi saa?

Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
Varmin vaihtoehto olis hankkia cossun männät ja kanget ja cossun kannentiiviste. Alakertaan luonnollisesti uudet laakerit ja tiivisteet.
Ja tietysti ei kannata unohtaa sitä kytkimen parantamista.
Edit: Mutta tuosta 2.0l turbotuksesta on täälläkin jauhettu niin paljon, että käytteleppä hakua
Ja tietysti ei kannata unohtaa sitä kytkimen parantamista.
Edit: Mutta tuosta 2.0l turbotuksesta on täälläkin jauhettu niin paljon, että käytteleppä hakua

Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71