-95 Mondeon etujarrut puoltaa
-95 Mondeon etujarrut puoltaa
Olen tossa nyt jo jonkun aikaa paininut noitten jarrujen kanssa, mutta lopputulos on, että edelleenkin vaan puoltaa.
Eli palat tuli vaihdettua ja samalla tarkistettua, että palat liikkuu hyvin ja sylinterit liikkuu hyvin.
Jarrua kun painaa, niin ensin puoltaa kuskin puolelle, mutta kun kovemmin jarruttaa, niin sitten ottaa tasan.
Ai niin takajarrut olen kanssa tarkistanut ja ne on kunnossa.
Eli palat tuli vaihdettua ja samalla tarkistettua, että palat liikkuu hyvin ja sylinterit liikkuu hyvin.
Jarrua kun painaa, niin ensin puoltaa kuskin puolelle, mutta kun kovemmin jarruttaa, niin sitten ottaa tasan.
Ai niin takajarrut olen kanssa tarkistanut ja ne on kunnossa.
Kokeillaanpas ratsastaa tällä aiheella.
Itsellä samanlainen ongelma paitsi kun jarruttaa niin auto lähtee ensin vaeltamaan oikealle hetken päästä tasoittuu ja auto menee suoraan.
Kylläpä säikäytti aikalailla kun vauhtia oli n120 mittarissa ekalla kertaa!
jarrulevyihin tai paloihin en ole koskenut enkä turhaan kehtaisi vaihtaa jos niissä ei 100% varmana ole vika.
Ensin tuntuma oli että toinen (vasen) etujarru tulee myöhemmin mukaan
Nyt kun luin tuon jutun alkoi mietityttämään että onko näin.
Otin pari kuvaa noista tukivarren puslista oikealta puolen, joten eikun sanomaan kuvien perusteella kannattaako vaihtaa.
Taaemmasta puslasta on aika huono kuva

Renkaina 205/50 R16 joten sekin hieman saattaa vaikuttaa asiaan
Itsellä samanlainen ongelma paitsi kun jarruttaa niin auto lähtee ensin vaeltamaan oikealle hetken päästä tasoittuu ja auto menee suoraan.
Kylläpä säikäytti aikalailla kun vauhtia oli n120 mittarissa ekalla kertaa!
jarrulevyihin tai paloihin en ole koskenut enkä turhaan kehtaisi vaihtaa jos niissä ei 100% varmana ole vika.
Ensin tuntuma oli että toinen (vasen) etujarru tulee myöhemmin mukaan
Nyt kun luin tuon jutun alkoi mietityttämään että onko näin.
Otin pari kuvaa noista tukivarren puslista oikealta puolen, joten eikun sanomaan kuvien perusteella kannattaako vaihtaa.
Taaemmasta puslasta on aika huono kuva

Renkaina 205/50 R16 joten sekin hieman saattaa vaikuttaa asiaan
-
-
-